سلاممم عطرین خانوممم عیدتون مبارک 🤍
من میخواستم یک هشتگ واسه خودم بزارم اجازه هست ؟؟
سلام عزیزم عید شماهم مبارک
بله چراکه نه عزیزم
نـازدردونـه هـای مـن𐙚😌🤍
عـیـد و سـال جـدیـد درسـتـه سـالـی کـه گـذشـت پـر از سـخـتـی ، غـم ، بـا از دسـت دادن عـزیـزان کـشـورمـون هـمـراه بـود ولـی ایـنـو بـدونـیـد کـه پـیـروزی از بـرای حـق هـسـت و از هـمـیـنجا تـسـلـیـت عـرض مـیـکـنـم بـه تـمـام دوسـتـانـی کـه خـانـواده و نـزدیـکـانـشـون رو در ایـن جـنـگ از دسـت دادن بـه هـیـچ وجـه نـاامـیـد نـشـیـد و بـدونـیـد اگـر از اعـمـاق قـلـب تـون بـه خـدا و پـیـروزی کـه بـه مـا هـدیـه خـواهـد داد ایـمان داشـتـه بـاشـیـم قـطـعـا پـیـروزیـم🕯✨️
و یـادمـون نـره کـه نـفـری 5 صـلـوات بـرای سـلـامـتـی تـمـام رزمـنـدگـان اسـلـام: نـیـروهـای انـتـظـامـی، بـرادران سـپـاهـی و ارتـشـیـان دلـاور کـه در تـمـامـی شـرایـطـ بـرای ایـران ، بـرای مـلـت ایـران جـانـشـون رو سـپـر کـرده انـد تـا حـتـی وجبـی از خـاک سرزمینـمـون به دسـت دشـمـنان نـیـافـتـد👮🏻♂️ جبهه این روزا و کمک به موکب ها و برگزاری و بسته بندی رو فراموش نکنید 🇮🇷🖤
_امـیـدتـون بـه خـدا و امـام زمـانـمـون بـاشـه مـطـمـئـنـم خـدا حـواسـش بـه تـک تـک مـا هـسـت و هـمـه مـا شـکـر گـذار او هـسـتـیـم🤲🏻🪐
انـشـاالله سـالـی کـه آغـاز مـیـشـه بـرامـون سـالـی پـر بـرکـت هـمـراه بـا ظـهـور آقـا امـام زمـان "عـج" 🥹💚 و سـالِ پـیـروزی ایـران هـمـراه بـا نـابـودی اسـرائـیـل بـاشـه بـرامـون...🇮🇷
پیامت انرژی قشنگی داشت عزیزم🥲🤌
مرسی از تبریکت و حرفهای قشنگت((:
https://eitaa.com/didebanne/43624
انشاءالله از خدا سیلی بخورن و با خفت و خواری هم خودشون به درک واصل بشن#سادات
انشالله
سال جدید و عید فطر مبارک بچه ها امیدوارم امسال سال خوبی باشه ایشالا اسرائیلم شرش از سر دنیا کم شه؛به امید اتفاقات خوب:) #F
انشالله 🥲🤌
جوریکه عطرین امروز پیشواز عید رفتیم بهمون میگفتن طی ماه رمضون برنامه محفل میدیدین؟ب قول احسان گفتم ب ما ک دیگه نگید
بعد یکی دیگ برداشت گفت اخه وقتی رفتیم اونجا ویژه برنامه محفل پخش میشد حاجی قران میخوند
یهو گفتن اینو میبینی خیلی عالی قران میخونه و قیافه اش هم اصلا اینو نمیگه ادم فک میکنه اینجوری نیس🥲❤️
و من داشتم با خودم میگفتم و ذوق میکردم ک حماسه ی محفل رو ببین
کجا اینطوری گفتن بهتونننن
https://eitaa.com/didebanne/43615 فقطط بگو احسان خواستگاری کرد یا نههه
چیز اضافه ای اسپویل نکنیاا یه کلمه آره یا نه😂😂
نه😐😂
https://eitaa.com/didebanne/43623
فردا یکساله میشه حامینی بودن من . . .🥲🤌#نور
من سه سال
https://eitaa.com/didebanne/43621
ان شاالله سال ظهور مهدی زهرا باشه ((:
عید اصلی ما وقتیه که مهدی زهرا را ببینیم 💔🙂
دقیقا انشالله چشممون به جمالشون روشن بشه
ولی عاشقرفیقای مدرسه ام هستم،قبل ازمن برام پیامک تبریک نوشتن یعنی من میتونم فداشون بشم.😍🤌#نور
چه خوبب
عطرین اون قسمتی که سید رفته بودن برنامه سلام صبح بخیر رو می تونی پیدا کنی و بفرستی؟یا روحی شما می تونی پیدا کنی ؟🥲🫂❤️
خیلی از بخشاشو توی چنل اصلی گذاشتم عزیزم
آقا بزارین یه دعای متفاوت بکنم
خدایا ایشالا رفاقت حامین همچنان پایدار و محکم تر و صمیمی تر از قبل باشه و
تو سال جدید یه عالمه مومنت های حامینی جدید باحال و کلا یه سال حامینی خیلی خوب باشه طوری که هر روز چنلا یه عالمه محتوا داشته باشن🤣💖🦋
ایجانننننن دعای یه حامینی اصیل آفرین 🥲🤌😂