https://eitaa.com/didebanne/43624
انشاءالله از خدا سیلی بخورن و با خفت و خواری هم خودشون به درک واصل بشن#سادات
انشالله
سال جدید و عید فطر مبارک بچه ها امیدوارم امسال سال خوبی باشه ایشالا اسرائیلم شرش از سر دنیا کم شه؛به امید اتفاقات خوب:) #F
انشالله 🥲🤌
جوریکه عطرین امروز پیشواز عید رفتیم بهمون میگفتن طی ماه رمضون برنامه محفل میدیدین؟ب قول احسان گفتم ب ما ک دیگه نگید
بعد یکی دیگ برداشت گفت اخه وقتی رفتیم اونجا ویژه برنامه محفل پخش میشد حاجی قران میخوند
یهو گفتن اینو میبینی خیلی عالی قران میخونه و قیافه اش هم اصلا اینو نمیگه ادم فک میکنه اینجوری نیس🥲❤️
و من داشتم با خودم میگفتم و ذوق میکردم ک حماسه ی محفل رو ببین
کجا اینطوری گفتن بهتونننن
https://eitaa.com/didebanne/43615 فقطط بگو احسان خواستگاری کرد یا نههه
چیز اضافه ای اسپویل نکنیاا یه کلمه آره یا نه😂😂
نه😐😂
https://eitaa.com/didebanne/43623
فردا یکساله میشه حامینی بودن من . . .🥲🤌#نور
من سه سال
https://eitaa.com/didebanne/43621
ان شاالله سال ظهور مهدی زهرا باشه ((:
عید اصلی ما وقتیه که مهدی زهرا را ببینیم 💔🙂
دقیقا انشالله چشممون به جمالشون روشن بشه
ولی عاشقرفیقای مدرسه ام هستم،قبل ازمن برام پیامک تبریک نوشتن یعنی من میتونم فداشون بشم.😍🤌#نور
چه خوبب
عطرین اون قسمتی که سید رفته بودن برنامه سلام صبح بخیر رو می تونی پیدا کنی و بفرستی؟یا روحی شما می تونی پیدا کنی ؟🥲🫂❤️
خیلی از بخشاشو توی چنل اصلی گذاشتم عزیزم
آقا بزارین یه دعای متفاوت بکنم
خدایا ایشالا رفاقت حامین همچنان پایدار و محکم تر و صمیمی تر از قبل باشه و
تو سال جدید یه عالمه مومنت های حامینی جدید باحال و کلا یه سال حامینی خیلی خوب باشه طوری که هر روز چنلا یه عالمه محتوا داشته باشن🤣💖🦋
ایجانننننن دعای یه حامینی اصیل آفرین 🥲🤌😂
من تا یه وقت بیارم ساهره رو از تلوبیون ببینم از فضولی میمیرمم
چی شده که بد تموم شده هه😭
هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد😂
جhttps://eitaa.com/didebanne/43605
تو۱۶سال صداشونو شنیدی ولی من فقط۱۴سال . . .😔🤌#نور
چی بگم والا 🙂😭💔