eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
413 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/didebanne/43615 فقطط بگو احسان خواستگاری کرد یا نههه‌ چیز اضافه ای اسپویل نکنیاا یه کلمه آره یا نه😂😂 نه😐😂
https://eitaa.com/didebanne/43623 فردا یک‌ساله میشه حامینی بودن من . . .🥲🤌 من سه سال
https://eitaa.com/didebanne/43621 ان شاالله سال ظهور مهدی زهرا باشه ((: عید اصلی ما وقتیه که مهدی زهرا را ببینیم 💔🙂 دقیقا انشالله چشممون به جمالشون روشن بشه
ولی عاشق‌رفیقای مدرسه ام هستم،قبل ازمن برام پیامک تبریک نوشتن یعنی من میتونم فداشون بشم.😍🤌 چه خوبب
عطرین اون قسمتی که سید رفته بودن برنامه سلام صبح بخیر رو می تونی پیدا کنی و بفرستی؟یا روحی شما می تونی پیدا کنی ؟🥲🫂❤️ خیلی از بخشاشو توی چنل اصلی گذاشتم عزیزم
آقا بزارین یه دعای متفاوت بکنم خدایا ایشالا رفاقت حامین‌ همچنان پایدار و محکم تر و صمیمی‌ تر از قبل باشه و تو سال جدید یه عالمه مومنت های حامینی‌ جدید باحال و کلا یه سال حامینی خیلی خوب باشه طوری که هر روز چنلا یه عالمه محتوا داشته باشن🤣💖🦋 ایجانننننن دعای یه حامینی اصیل آفرین 🥲🤌😂
من تا یه وقت بیارم ساهره رو از تلوبیون ببینم از فضولی میمیرمم چی شده که بد تموم شده هه😭 هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد😂
جhttps://eitaa.com/didebanne/43605 تو۱۶سال صداشونو شنیدی ولی من فقط۱۴سال . . .😔🤌 چی بگم والا 🙂😭💔
وای عالی😂😂🤌
بچه‌ها فکر کنم خیلی از پیامارو ایتا بهتون نشون نمیده باز🙂😭
حالا واقعا باید خوش بین باشیم به محفل ستاره ها ازالان نگین حس خوب نگرفتمو ... حتی اگرم مومنتای حامینیش کم باشه همون حسوحال خوب و خنده میتونه برای همون یک ساعتِ پخشش مارو یکم از دنیای واقعی پرت کنه تو دنیای کودکانه و شادی و حس خوب،به همه چیز بدبین نباشید بچه ها این لیوانِ زندگی یه نیمه پریم داره هاا😅🩷راجب ویژه برنامه محفلم باید بگم انقدر ابراز ناراحتی نکنید ازاینکه چیزِ زیادی از سید نگفتن، اینا این دلیل نمیشه که یادِ سید نبودن حتما که نباید همه چیزو تو کلام گفتو جار زد مثلا الان ما عمق رفاقت مریمو عطرینو میدونیم دیگه بعد شما فک کن مثلا عطرین داره ناشناسای مارو جواب میده و با ما مثلا راجب ساهره صحبت میکنه و از مریم چیزی نمیگه خب این دلیل میشه که مثلا یاد مریم نباشه؟! چه ربطی داره نمیخوان تو هر بحثی که یهو از هم دیگه بگن اوناهم همینه هرچیزی به جاشه وسط بحثای سیاسی و ایران و ... یهو حاجی نمیخوان بگن خب حسنین عزیزم فلان😂 ان‌شاءالله تو محفل ستاره ها دلتنگیمون از جانب دیدن صحنه ها حامینی برطرف میشهه ببخشید انقدر زیاد و پراکنده حرف زدم میخواستم کلا راجب این ناراحتیای بچه ها درباب این موضوعات یه چیزی بگم خیلی خوب گفتی مرسی عزیزم((:
https://eitaa.com/didebanne/43639 🫥🫥🫥 چرااا اینجوریی😭 چه میدانم😂🤝