ولی عاشقرفیقای مدرسه ام هستم،قبل ازمن برام پیامک تبریک نوشتن یعنی من میتونم فداشون بشم.😍🤌#نور
چه خوبب
عطرین اون قسمتی که سید رفته بودن برنامه سلام صبح بخیر رو می تونی پیدا کنی و بفرستی؟یا روحی شما می تونی پیدا کنی ؟🥲🫂❤️
خیلی از بخشاشو توی چنل اصلی گذاشتم عزیزم
آقا بزارین یه دعای متفاوت بکنم
خدایا ایشالا رفاقت حامین همچنان پایدار و محکم تر و صمیمی تر از قبل باشه و
تو سال جدید یه عالمه مومنت های حامینی جدید باحال و کلا یه سال حامینی خیلی خوب باشه طوری که هر روز چنلا یه عالمه محتوا داشته باشن🤣💖🦋
ایجانننننن دعای یه حامینی اصیل آفرین 🥲🤌😂
من تا یه وقت بیارم ساهره رو از تلوبیون ببینم از فضولی میمیرمم
چی شده که بد تموم شده هه😭
هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد😂
جhttps://eitaa.com/didebanne/43605
تو۱۶سال صداشونو شنیدی ولی من فقط۱۴سال . . .😔🤌#نور
چی بگم والا 🙂😭💔
حالا واقعا باید خوش بین باشیم به محفل ستاره ها ازالان نگین حس خوب نگرفتمو ... حتی اگرم مومنتای حامینیش کم باشه همون حسوحال خوب و خنده میتونه برای همون یک ساعتِ پخشش مارو یکم از دنیای واقعی پرت کنه تو دنیای کودکانه و شادی و حس خوب،به همه چیز بدبین نباشید بچه ها این لیوانِ زندگی یه نیمه پریم داره هاا😅🩷راجب ویژه برنامه محفلم باید بگم انقدر ابراز ناراحتی نکنید ازاینکه چیزِ زیادی از سید نگفتن، اینا این دلیل نمیشه که یادِ سید نبودن حتما که نباید همه چیزو تو کلام گفتو جار زد مثلا الان ما عمق رفاقت مریمو عطرینو میدونیم دیگه بعد شما فک کن مثلا عطرین داره ناشناسای مارو جواب میده و با ما مثلا راجب ساهره صحبت میکنه و از مریم چیزی نمیگه خب این دلیل میشه که مثلا یاد مریم نباشه؟! چه ربطی داره نمیخوان تو هر بحثی که یهو از هم دیگه بگن اوناهم همینه هرچیزی به جاشه وسط بحثای سیاسی و ایران و ... یهو حاجی نمیخوان بگن خب حسنین عزیزم فلان😂 انشاءالله تو محفل ستاره ها دلتنگیمون از جانب دیدن صحنه ها حامینی برطرف میشهه
ببخشید انقدر زیاد و پراکنده حرف زدم میخواستم کلا راجب این ناراحتیای بچه ها درباب این موضوعات یه چیزی بگم
خیلی خوب گفتی مرسی عزیزم((:
https://eitaa.com/didebanne/43639
🫥🫥🫥
چرااا اینجوریی😭
#امال
چه میدانم😂🤝
سلام عطرین
با شرمندگی میگم و ازت خواهش میکنم
من یه چیزایی درباره چنل تو به دوستم گفتم خب و اون یه چیزایی گفت چون در جریان نبود ک خب نباید ،اما خیلی مثلا حرفش جدی نبود و مطمئن باش خیلی به اون صورت نبوود
اما چون به هرحال تقصیر من بود خواهش میکنم ک حلال کنی هم دوستم هم منِ حقیر رو...:)
سلام عزیزم اشکالی نداره فداتشم((:
سلام وقت بخیر بچه هایی که ع**** گذاشتین از راهپیمایی ها راضین من ازاون ع****ا برای یه مسابقه عکاسی استفاده کنم؟
19:25
پاسخ
بچهها
سلام عزیزان.
علاقهای ندارم به صحبت ها و تبریک های تکراری و کلیشهای!
اما،امیدوارم از بدو ورود به سال یکهزاروچهارصدوپنج،به قول آقای بوذری،با اینکه قلباً داغدار هستیم،بهترین ها برای کشور و مردم غیورِ ایران،رقم بخوره!
شاید ابتدای این دفتر،آغشته به اشک و درد و ...باشه،اما قطعاً وعدهی خدا بالاتر هست و روزگار چهرهی خندان خودش رو،به نمایش خواهد گذاشت.
اگر خوبیای از بنده دیدید،که خوشحال میشم،
ولو لطف شما،همواره شامل حال بوده،
اگر بدیای دیدید،به پاکیِ قلب هاتون،ببخشید.
-قلیچ
پیامتو نخونده متوجه شدم شمایی((:
جز خوبی ندیدیم عزیزم