eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
بار اول بیشتر معلوم بودددد ولی اگه دقت کنید دو ،سه بار بعدش هم که دوربین رفت روی حاجی، چهرشون درهم میشه گاهی و گاهی اوقات یه اخم ریزی می کردن از درد 💔 حق دارن دیگه🥲
https://eitaa.com/didebanne/43642 نه اتفاقا چرت نبود ذهن خلاقی داشته نویسنده‌ش هرچی که بود مربوط به همون گوشی بود که وقتی هاتف تو باغ گوشی رو گم کرد و یکی دیگه پیداش کرد حالا تموم اون اتفاقا دوباره برای ****ی که گوشی رو پیدا کرده میفته. اینکه آره ولی آخرش خراب شد
https://eitaa.com/didebanne/43668 نوشت همچنین دوست عزیزم اوووو
عطرین یه جوری پیامم احساسیه فردا حضوری ببینمش روم نمیشه نوشته همچنین دوست عزیزم وای یعنی اونم منو دوست داره بنظرت منظورش چیه ادامه بدم؟ واقعا اونم منو دوس داره میخوام این رفاقت به هرشکلی شکل بگیره خیلی رسمی جواب داده ها
https://eitaa.com/didebanne/43670 نمی‌دونم منم . رفتم نگا کردم پیدا نکردم اون تیکه رو صبرکنید میزارمش براتون
https://eitaa.com/didebanne/43677 ماهم همینطور . عزاداریم چطوری شیرینی بخریم آخه چی بگم والا
https://eitaa.com/amiralihajizadeh1404/13302 بچه‌ها اگه میتونید این پویش رو شرکت کنید ...
عطرین من اون صحنه رو خودم از صفحه فیلم گرفتم اما اینجا هم ارسال نمیشه ...ببخشیدددد🥲💔ولی گفتم زمانش رو که ...ساعت ۱:۴۳ به بعد بود که یک خواننده آورده بودن داشت سرود رو می خوند .اونجا بود ...داخل یک پیام دیگه هم گفتم 🥲 میزارمش عزیزم مرسی((:
https://eitaa.com/didebanne/43653 نه لینک کامل اون قسمت رو می خوام 🥲❤️اگه لطف کنی پیدا کنی ممنون میشم 🫠✨️ کل برنامه؟ روحی گذاشته لینکشون و
رهبر داره پشت سر امام علی نماز میخونه🥲🥺 آره 🙂😭💔
سلام و درود سال ۱۴۰۴ با تمام غم ها و دشواری‌ها گذشت.سالی که در ماه آخرش؛ همچون اسفند سوختیم ولی عطر اتحادمان جهانگیر شد. در فقدان مادی آقای شهیدمان؛ حضور معنوی ایشان و جد بزرگوارشان؛ قوت قلبمان است. قلبمان را برای همیشه در اسفند ۱۴۰۴ جا می گذاریم ولی قدم هایمان را محکم و مومن؛ به فروردین ۱۴۰۵ می گذاریم. شاید تبریک سال نو سخت ترین سخن باشد ولی اکنون که وارد سال ۱۴۰۵ می شویم بهترین ها را برای شما و خانواده تان آرزومندیم.سالی همراه با سلامت و سعادت و ان شاءالله سلامت همه مردمان و نیروهای نظامی سرزمینمان. سربلند و سعادتمند باشید. ارادتمند شما نازنین فاطمه ممنونم بابت دعای قشنگتون