eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
413 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
عطرین من اون صحنه رو خودم از صفحه فیلم گرفتم اما اینجا هم ارسال نمیشه ...ببخشیدددد🥲💔ولی گفتم زمانش رو که ...ساعت ۱:۴۳ به بعد بود که یک خواننده آورده بودن داشت سرود رو می خوند .اونجا بود ...داخل یک پیام دیگه هم گفتم 🥲 میزارمش عزیزم مرسی((:
https://eitaa.com/didebanne/43653 نه لینک کامل اون قسمت رو می خوام 🥲❤️اگه لطف کنی پیدا کنی ممنون میشم 🫠✨️ کل برنامه؟ روحی گذاشته لینکشون و
رهبر داره پشت سر امام علی نماز میخونه🥲🥺 آره 🙂😭💔
سلام و درود سال ۱۴۰۴ با تمام غم ها و دشواری‌ها گذشت.سالی که در ماه آخرش؛ همچون اسفند سوختیم ولی عطر اتحادمان جهانگیر شد. در فقدان مادی آقای شهیدمان؛ حضور معنوی ایشان و جد بزرگوارشان؛ قوت قلبمان است. قلبمان را برای همیشه در اسفند ۱۴۰۴ جا می گذاریم ولی قدم هایمان را محکم و مومن؛ به فروردین ۱۴۰۵ می گذاریم. شاید تبریک سال نو سخت ترین سخن باشد ولی اکنون که وارد سال ۱۴۰۵ می شویم بهترین ها را برای شما و خانواده تان آرزومندیم.سالی همراه با سلامت و سعادت و ان شاءالله سلامت همه مردمان و نیروهای نظامی سرزمینمان. سربلند و سعادتمند باشید. ارادتمند شما نازنین فاطمه ممنونم بابت دعای قشنگتون
https://eitaa.com/didebanne/4364 یا ابوالفضل سن دقیق پسر مردمو رو هم میدونید بچه زشته یعنی چی مال منه زن و بچه دار ه 19:58 پاسخ ...
https://eitaa.com/didebanne/43631 مبشههههه لطفااااا خواهش میکنممم عینجارو بزارین خیلی دنبالشمممممم سعی میکنم بزارم بچه‌ها
https://eitaa.com/didebanne/43649 جدییی هیچی نگفتتت؟ پس قرار بود عروسی داشته باشیم کههه نداشتیم ولی🥲
سال جدید خوبی ، بدی چیزی دیدید حلال مون کنید ♥️ ( ببخشید میشه عطرین صداتون کنم؟ ) جز خوبی ندیدیم((: آره عزیزم حتما
سلام عیدتون مبارک انشالله سال ظهور امام زمانمون سلام عید شماهم مبارک انشالله
قبلِ محفل،محفل،بعدمحفل،محفل،بعدمحفل،محفل کلا محفل چی
https://eitaa.com/didebanne/43659 اتفاقا عزیز دلم توی این ویژه برنامه محفل امروز و دیروز سید چهار بار منشن شد، بار اول رسالت ب حاجی گفت، بار دوم احسان گفت حسنینم هم نیست بار سوم دوباره احسان گفت جای حسنینم خالیه و حاج احمد گفتن آره واقعا خیلی بعد احسان گفت براش ماهی خریدم ولی گذاشتمش تو تنگ ایناها ... و بار چهارم احسان داشت سرود میخوند یهو رفت سمت صندلی سید و گفت این جای کیه که حاجی گفت مادرمممم، هم احسانین داشتیم خلاصه هم حامین 🙂🤣 فقط سید حضور فیزیکی نداشتن😔🤌😂