عطرین من اون صحنه رو خودم از صفحه فیلم گرفتم اما اینجا هم ارسال نمیشه ...ببخشیدددد🥲💔ولی گفتم زمانش رو که ...ساعت ۱:۴۳ به بعد بود که یک خواننده آورده بودن داشت سرود رو می خوند .اونجا بود ...داخل یک پیام دیگه هم گفتم 🥲
میزارمش عزیزم مرسی((:
https://eitaa.com/didebanne/43653
نه لینک کامل اون قسمت رو می خوام 🥲❤️اگه لطف کنی پیدا کنی ممنون میشم 🫠✨️
کل برنامه؟
روحی گذاشته لینکشون و
سلام و درود
سال ۱۴۰۴ با تمام غم ها و دشواریها گذشت.سالی که در ماه آخرش؛ همچون اسفند سوختیم ولی عطر اتحادمان جهانگیر شد.
در فقدان مادی آقای شهیدمان؛ حضور معنوی ایشان و جد بزرگوارشان؛ قوت قلبمان است.
قلبمان را برای همیشه در اسفند ۱۴۰۴ جا می گذاریم ولی قدم هایمان را محکم و مومن؛ به فروردین ۱۴۰۵ می گذاریم.
شاید تبریک سال نو سخت ترین سخن باشد ولی اکنون که وارد سال ۱۴۰۵ می شویم بهترین ها را برای شما و خانواده تان آرزومندیم.سالی همراه با سلامت و سعادت و ان شاءالله سلامت همه مردمان و نیروهای نظامی سرزمینمان.
سربلند و سعادتمند باشید.
ارادتمند شما نازنین فاطمه
ممنونم بابت دعای قشنگتون
https://eitaa.com/didebanne/4364
یا ابوالفضل سن دقیق پسر مردمو رو هم میدونید
بچه زشته یعنی چی مال منه زن و بچه دار ه
19:58
پاسخ
...
https://eitaa.com/didebanne/43631
مبشههههه لطفااااا خواهش میکنممم عینجارو بزارین
خیلی دنبالشمممممم
سعی میکنم بزارم بچهها
https://eitaa.com/didebanne/43649 جدییی
هیچی نگفتتت؟
پس قرار بود عروسی داشته باشیم کههه
نداشتیم ولی🥲
سال جدید خوبی ، بدی چیزی دیدید حلال مون کنید ♥️
( ببخشید میشه عطرین صداتون کنم؟ )
جز خوبی ندیدیم((:
آره عزیزم حتما
سلام
عیدتون مبارک
انشالله سال ظهور امام زمانمون
سلام عید شماهم مبارک
انشالله
https://eitaa.com/didebanne/43659 اتفاقا عزیز دلم توی این ویژه برنامه محفل امروز و دیروز سید چهار بار منشن شد، بار اول رسالت ب حاجی گفت، بار دوم احسان گفت حسنینم هم نیست بار سوم دوباره احسان گفت جای حسنینم خالیه و حاج احمد گفتن آره واقعا خیلی بعد احسان گفت براش ماهی خریدم ولی گذاشتمش تو تنگ ایناها ... و بار چهارم احسان داشت سرود میخوند یهو رفت سمت صندلی سید و گفت این جای کیه که حاجی گفت مادرمممم، هم احسانین داشتیم خلاصه هم حامین 🙂🤣
فقط سید حضور فیزیکی نداشتن😔🤌😂