[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
سلام به همهی دوستان و همنسلهای عزیز✋🏻 ✨راستش رو بخواید، این روزها دور و برمون پر از سواله. در
بچهها این کانال و گروه قصد دارن سوالاتی که واسش جوابی نیست توی ابهام هست درمورد حکومت جمهوری اسلامی رو جواب بدن اگه دوست داشتید میتونید بپرسید
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/71236 منم میام اگه درست حسابی بگین از همجا شات میدم😔 #F
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
به به😂
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
ممنون https://eitaa.com/RayeheyDal/71250
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۹:۵۸:۲۷
⏰تاریخ: دوشنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/71243
از همون روز اول میدونستم دختر خوبی هستی🫂😂
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
قربانت🤣
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
۳تا الهی به رقیه میگید واسم؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
چشم
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
عطرین من یکی زنگ میزنه هول میشم
نمیفهمم زنگ زد گفت چطور خوبی گفتم مرسی ممنون دیگه بهش گفتم شما خوبی الان چه کنم؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
هیچی دیگه میخوای چیکار کنی😭😂
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/71238
انفال چقد خوشگلتر شدهههه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خیلیی
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/71238
دیدین مردم عرب یا خارجی کلا
چه ترکیه چه جای دیگه
اصلا عمل زیبایی رو صورتشون انجام نمیدن
و فقط ایرانیا هستن ک لب پروتز میکنن گونه میزارن و بینی ک؟
بینی مثلا ساده ترینشه مردم عرب یا ترکیه انجامنمیدن
اکثرا نچرالن
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
درسته
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/71238
طلق چجوری برای بعضیا خوب وایمیسته؟مث همین انفال
برا من ک خیلی بدددددد وایمیسه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
محکم باید ببندی
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
عطرین تو روز غیر مریم با کی دیگه بیشتر صحبت میکنی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خیلیا
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
حرم امام رضا ع خیلی عجیبه:))))
تنها جاییه که تو چای خونش هر چقدر که بخوای بهت چایی میدن:)))
تنها جاییه که همه خادماش باهات مهربونن و مثل دختر خودش باهات برخورد میکنن:)))
تنها جاییه که به خادمین ویلچر و خادمین سرویس بهداشتی اش هم حسودیم میشه، دیگه چه برسه خادمین ضریح:)))
تنها جاییه که به خادمین حمل فرش هم حسودیم میشه:))))
تنها جاییه که مردم برای خادم شدن چندین ماه تو صف هستن تا نوبتشون بشه با اینکه هیچ پولی هم دریافت نمیکنن و با عشق و جون و دل خادمی میکنن:))))
امام رضا خیلی مهربونه🫠
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
چقدر توصیفاتت قشنگ بود((:
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
خداحافظی فصل سه چی شد بالاخره ؟؟؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
یافته نشد