eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/72649 پس چطوری جایی میرید؟ ما اصلا نمیتونم نصف جاهایی که میریم باید با مترو بریم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خب شهر ما کلان شهر نیست که مترو داشته باشه شهر کوچیکیه🥲
💬 | متن پیام: لبنانو زد؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۴:۳۰:۰۱ ⏰تاریخ: یکشنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/72628 حضرت اقا❤️‍🩹 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۴:۳۰:۵۴ ⏰تاریخ: یکشنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/72611 ینی چی عطرین چرا چرت و پرت میگی؟ واقعا انتظار داشتی قالیباف بکشه کنار؟ دیگه خیلی داری راجب قالیباف تند میری ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ من تند نمیرم! میدونید چرا نکشید کنار؟! شاید اگه به نفع آقای جلیلی میرفت کنار الان وضعیت ما این نبود.
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/72651 اره.من جرعت ندارم نرم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۴:۳۲:۵۸ ⏰تاریخ: یکشنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
الی جان سواد سیاسی ندارن.
ببین آخه طرف اصلا واسش مهم نیست 😐😂 بیان ایران و ببرن، نبرن، اورانیوم باشه، نباشه، خامنه‌ای باشه، نباشه مهم نیست براش! ولی وقتی ما حرف میزنیم میاد اظهار نظر میکنه بعد یکی مثل خودش پیاماشو می‌فرسته ناشناس برای ما دقیقا هم مشخصه منظورش ماییم ها یکی نیست بهش بگه پیگیر! بیخیال شو
💬 | متن پیام: ⚠️❌ هشدار : فیلم های شعارهای برخی دوستان علیه مسئولان ، در اینترنشنال داره پخش میشه !!! یاد رهبری شهید بخیر فرمود وقتی می بینی دشمن داره برات سوت و کف میزنه، بفهم داری راه رو اشتباه میری. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره این توهین کردنا اشتباهه واقعا، ولی این چیزیه که دولت و‌مسئولان خودشون خواستن وقتی مردم ۱۰۰ شب گفتن مذاکره حرامه دیگه چی میگن
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/72657 پس برای چی توافق میکنن قرار بود لبان هم جز این توافق باشه حالا اگه توافق بشه نمیتونن جواب بدن💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ لابد جز مفاد نیست
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/72660 جلیلی الان خودش کجاست قایم شده؟ من از همشون متنفرم ولی سعی نکنین بگین جلیلی خوبه اون اصلا بدرد ریاست جمهوری نمیخورد پزشکیان از این بدتر این از پزشکیان بدتر عین هم بودن چند تا مصاحبه ازش دیدم که ازش متنفر شدم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ جلیلی هرچی بود، قرار نبود همچین دولتی سر کار بیاد. تو که متنفری، واست فرقی نمیکنه پس لطفاً اظهار نظر نکن عزیزم