eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74132 آفرین دقیقا وقتی دید دخترا نگاهش میکنن جوری لباس پوشید که نه خودش اون دنیا بخاطرش سوال جواب بشه نه اون دخترا بعد فکر کن وقتی ما ذوق کنیم شهید هادی پیس خودش نمیگه رفیق شهید این منم چرا اینجوری میکنه؟🥲💔 بعد اگه دخترای این فندوم به جای بدی کشیده بشن اون دنیا خود اساتید هم بخاطرش ممکنه براشون مشکل پیش بیاد ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ دقیقا مشکل شرعی برای اوناهم هست..
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74122 چه ربطی داره خو میشه این ذوق درست باشه مثلا این که اکثر استوری ها شون تلاوته و من مثلا بخاطر هر کدوم از تلاوتایی که میذارن ذوق میکنم بعضی از قطعههای خیلی خوب رو تو همون استوری هاشون اولین بار میبینم و این خیلی ذوق و خس خوبی برام داره و فکر نمی کنم بد باشه چون ذوق از سر تلاوت قرآنه یا مثلا از محفل استوری میذارن شماها نشر می دید باعث میشه بقیه در جریان کار قرآنی اونا باشن و بهشون افتخار کنن که دارن برای قرآن تلاش می کنن و براشون دعای خیر کنن که تو راه قرآنی هستن یا از محفلای استانی خبر داشته باشن شرکت کنن و برن از نزدیک تلاوت بشنون اینا همه شون ذوق مثبت داره و خیلی خوبه می‌ تونه یه خاطره قرآنی خوب باشه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ببین عزیزم ذوقی که شما میخوای بگی، برای خیلی از قاری ها پس باید باشه چون خیلی قاری محبوب و مطرح دیگه ای هم باید باشه ولی نیست! چون این فندوم فراتر رفته حالا شما خودتون میدونید
💬 | متن پیام: نمیدونم نه فقط چنل تو کلا هروقت تو ایتا یکی کلا عنوان و اسم چنلشو عوض میکنه من بدم میاد😂 چون با اون عنوان قبلی عضو شده بودم تنها چنل تو نه ها کلا خیلی پیش اومده پنچر شودوم😔😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ حق داری خب😔😂🤌
💬 | متن پیام: ببخشید اینو میگم ولی فندوم حامینی که ما شکل دادم با فندوم بی تی اس فرقی نداره هر جفتش یکیه تاکید میکنم منظورم فندوم بود نه خود اون اشخاص ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ متاسفانه 💔
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74134 درکت میکنم عطرین🤌🏻🥲 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ عزیزم🙂🤌
💬 | متن پیام: عطرین جان سلام خوبی؟ راستشو بخوایی حس میکردم که آخرین روز ها رو داری داخل فندوم میگذرونی طبیعتا خیلی اذیت شدی میدونم، منم مثل تو ام ولی شایدم بهترین کارو کرده باشی..بعدا به حرفم میرسی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلام عزیزم آره واقعا🙂🤌 انشالله
💬 | متن پیام: و اینکه فقط فندومیا و طرفدارا نیستنا من دیدم کسایی ک فن پیج ندارن اما یه جور خاصی رفاقت حاجی و سید رو دوست دارن ینی میگم فقط این نیس ک بخاطر استایل شیک و نمیدونم چیزای دیگه باشه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ میدونم
💬 | متن پیام: تو بیو آیدی چنل اصلی رو عوض کن یجوری میشم باهاش😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ باشه عزیزم
💬 | متن پیام: من حقیقتا هیچ وقت قربون صدقه حاجی و سید نرفتم 😄دلیلی نداشت که بخوام این کارو کنم ... من از رفاقتشون خوشم میومد...از عهد اخوتی که کردن ...رفاقت قرآنی که داشتن ... عهد اخوت واقعا برام جذاب بود چون تاحالا ندیده بودم ،دو تا آدم یکی از ایران یکی از عراق آنقدر بهم نزدیک باشن مثل یک برادر که عهد اخوت کنن .. حاجی و سید باعث شدن من به قرآن علاقه مند بشم 🥲 باعث شدن بفهمم چقدر رفاقت های قرآنی هم می تونن شیرین باشن ...متوجه بشم قرآنی ها هم شوخی می کنن و شادن و می خندن درحالی که اون معنویته خیییلی تو چشم می خوره ....اون نزدیکی به خدا ....من اینو از سید و حاجی متوجه شدم 🙂 و راستش همینو هم دوست داشتم :)))🫠🤍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره این قضیه برای همه‌ی ماهم صدق میکرد تا قبل از اینکه به ذوق های اضافه و افراطی برسیم🙂🤌
💬 | متن پیام: راستشو بخوای حرفات تلنگر خوبی بود.. ممنونم ازت🙏🤍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ امیدوارم موفق باشید✨🦋
💬 | متن پیام: آخ اخ الان چقدر از یه سری بچه سال‌ها حرف بشنوی خواهر ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ مهم نیست حقیقتا من قرار نیست به میل اونا غذا بخورم💔
💬 | متن پیام: نجات یافتی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ الحمدلله بله🙂