eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
413 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74100 با تک به تک کلماتی که گفتی موافقم عطرین ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🥲🤌
💬 | متن پیام: تلفظ علی الاصول چطوریه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اصول دیگه😭😂
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74130 شما که نباید رفتار چند تا دختر رو که تو این فندوم هستن به همه نسبت بدی من صرفا برای همین چیزایی که گفتم رفاقت و برادریشون رو دوست دارم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خیلیم عالی🙂🤌
💬 | متن پیام: عطرین یعنی اگه شب تاسوعا سید اومدن حسینیه معلی صحبت کنیم ایراد نداره 🥲💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ نه عزیزم چه ایرادی
💬 | متن پیام: حقیقتن اصن من خیلی طرفدار و فلان نبودم فقط به خاطر این که تو بودی این جا منم عضوم و اینا 🙂😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ هستم منکه فعلا🥲😂
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74122 شاید خیلی وقت بود که می خواستم این حرفا را بهت بزنم ولی حقیقتا نخواستم دخالتی کنم توی این موضوع 🙂🤌 انشاالله هر تصمیمی که می گیری باعث پیشرفت و موفقیتت بشه ((: ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خیلی وقته بهش رسیدم ها، ولی خب یکی از دلایل موندم شماها بودین و اینکه فکر میکردم عاقبتی داره ولی دیدم که نه قربونت🙂🤌
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74100 من اونی که پیام داد نیستم ولی عطرینی خوشحالم که به این درک و باور رسیدی🥲 راستش یه مدته میخواستم این موضوع رو اینجا بگم ولی میترسیدم دعوا بشه🥲 به هر حال خوشحالم واست ان شاء الله زیر سایه اهل بیت باشی همیشه عزیزم🥲❤️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ مرسی همچنین شما عزیزانم🙂🤌
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74135 آره حداقل درباره ی برنامه و قسمت های جذابش حرف بزنیم ... حرف زدن و خوشحالی درباره ی اتفاقات خوب برنامه اگه به اندازه باشه که گناه نیست💔💔 آدم ها احتیاج دارن تخلیه ی هیجان مثبت کنن ... مثبت منظورم همون با رعایت حد و حدوده ... تعریف از توانمندی ها از تاثیر گذاری ها اصلا از خود آیه هایی که خونده میشه .... من قبلا آدمی نبودم که با قرآن انس داشته باشم ولی از وقتی اون نامه ی فصل ۴ محفل اومد دستم که دوست عزیز از اینکه همراه مون بودی خوشحالیم بیا قرار بگذاریم روزانه ۱ صفحه قرآن با هم بخونیم... کمی بیشتر از گذشته قرآن می خونم💔💔 البته که منظم نشده هنوز ... ولی میگم این تاثیر مثبتو روم داشته و خدا کمک کنه منظم بشه برام 💔💔🙏🏼🙏🏼🙏🏼 دوست دارم چیزی حالمو خوب میکنه با رعایت حد و حدود و به اندازه ازش حرف بزنم ...💔💔 ممنون که حرف زدن درباره اش رو ممنوع نمیکنی 🙏🏼💔☹️🥲 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره وقتایی که بودم و بودید حرف میزنیم هیچ مشکلی ام نداره🥲🤌
💬 | متن پیام: آقاا سلامی گرمم به تک‌تکتونن🤍 من که انتظارشو داشتم عطرینی🙂😂 چون بعد اون پیام(چه مال آقای ملکی باشه چه نباشه) حرفاش کاملاً درست بود و یه تلنگر بود، فن هر گروهی بودن بعد یه مدت دیگه خسته شدن و از بین رفتن ذوق رو داره و خب نطر منه که هیچ فن پیجی همیشه نخواهد موند.. بعدمم عطرین یازدهم رو تموم کرده می‌ره دوازده پشت کنکوریه خببب، می‌خواست هم نمی‌رسید فعالیتا رو دنبال کنه الانم نظرش اینه و خب ما باید احترام بزاریم بهش🙂💛 می‌دونی من دقت کردم محفل مثل معلی‌ست برام عین هم هر دو تا بهم حس و حال خوبی می‌دن انگار انرژی خاصی توش هست، و خب بخاطر اینه که یکی به اون قرآن و یکی دیگه به اهل بیت که انگار همون ثقلینه می‌پردازن.. واقعاً جز این دلیل خاصی نیست که مثلاً فقط و صرفاً چون حاج حامد و سید حسنین هستن بشینم محفلو ببینم.. به قول تو حواشی فندومم کم نیست بحثایی که نشون می‌ده داره انحراف توی فندوم خیلی زیاده.. تصمیمیت به نظرم درست بود و بدون هر چی بشه ما کنارتیم دختر کوچولویِ مریم😂❤-التجا ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره واقعا🥲🤌 دیگه وقتم اونقدری نیست که بخوام باشم یا حتی برای مسائلی که توی فندوم هست بمونم و حرف بشنوم و بنظرم درست نیست دیگه، دوساله توی این فندوم بدترین روزارو گذروندم طوری که اصلا فکرشم نمیکردم اتفاق بیوفته😂💔 ولی خب بنظرم همیشه توی فضاهای مذهبی نمیشه گفت همه خوبن🙂🤌 خوب هست بدم کنارش هست. درسته من محفل رو مثل معلی هنوزم دوست دارم 🥲☝️ قربونت برم مهربونم🫂✨
💬 | متن پیام: ببنید من موافقم راستش من بیشتر از همه از این لحاظ محفل نگاه می کردم و می کنم که دیدم قرآن درباره موصوعات مختلف چجوری صحبت می کنه اون لحن قرآن آرامش بخش بود اینکه فهمیدم قاری قرآن چقدر می تونه بزرگ و خوش قلب باشه و آره مثلا من به استاد الحلو و استاد شاکرنژاد به این دیدگاه نگاه می کردم که چقدر خوبه آدم های از طریق قرآن از کشور های مختلف با هم دوستن و اینقدر با هم خوبن یعنی موضوع اصلی برای من همیشه قرآن بوده ولی در کنارش وقتی فهمیدم عراق با ایران چقدر اشتراکات زیادی داره حس خوبی گرفتم راستش استاد الحلو دید و نگاه من نسبت به عراق روشن کرد و این برای بچه شیعه لازم هست چون ما همه یه جبهه هستیم همون جوری که جبهه باطل یکی هستن ببنید شادی اشکال نداره ولی اینکه حاشیه بشه موضوع اصلی و قرآن به کنار بره این اشکال نداره منظور این هست خب می دونی اینکه آدم خوشحال باشه عراقی ها با ایرانی ها خوبن حس خوشایندی هست و مشکلی نداره ولی اینکه اینقدر وارد جزئیات شد و اصلا گاهی یادت بره مفهموم اصلی این از ریشه مشکل داره ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره خب برای ماهم همین بود دیگه، اصل قضیه برعکس شده🙂
💬 | متن پیام: به نظرم اگه خیلی کلی بخوایم ببینیم کارمون درسته یا نه این سوالو از خودمون بکنیم که « آیا این کاری که انجام می‌دم باعث رشد من می شه؟» برای مثال تلاوت و شخصیت سید انس منو به قرآن بیشتر کرد و این یه رشد مثبته. یکی ممکنه با دیدن برادری و رفاقت حاجی و سید، رشد کنه! نمی گم ذوق کنه ها! ولی ممکنه طرف مثلا بیشتر تلاش کنه رفیقای خودشو حفظ کنه یا برای رفاقت و وفاداری و معرفت اهمیت بیشتری قائل بشه...یا خیلی چیزای دیگه هرکس با توجه به شخصیت خودش باید ببینه راهی که داره می‌ره تو مسیر سراشیبیه یا رو به قله اس. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ نکته قشنگی بود آفرین! ولی خب ما خود قرآن رو باید داشته باشیم، به راهش هم ادامه بدیم
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74140 خب این اتفاق خواسته ی خودشون نبوده فضایی که هوادار به وجود آورده تو همه ی فندوم ها هم این افراط هست ولی خب دیدم مثلا حامین گرافی میخواد پویش حفظ جزء سی بگذاره خوشحال شدم دیدم بعضی از کانال ها تلاوت هارو مبگذارن خوشحال شدم اصلا دیدم پویش حفظ تو فن پیج های دیگه داره کم کم جا میفته اونم خوشحال کننده بود اینام اتفاقات خوبیه دیگه ☹️☹️☹️ قبول دارم بدی های افراط کردن هم وجود داره کسی اینو منکرش نیست .... ولی چرا به جای رفتن نباشم و این اتفاقات مثبتو تقویت کنیم ؟؟☹️☹️ میفهمم ممکنه کسی سرش شلوغ بشه نخواد باشه ولی بعضی ها هم که فضا آزارشون میده خب میتونن این فضای مثبت رو با فعالیت های اینجوری تقویت کنن دیگه ... 🥲🥲🥲☹️☹️💔💔 من کانال حامینو دوست داشتم .... چون به قاعده بود و زیاده روی نمی کرد و من از خودت ادیتی که بگم گناه داره و ... ندیدم :))) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ من به شخصه برای حامین ارزش قائل بودم، محتوای زرد نمیذاشتم هرچی بوده بر قاعده بوده و خب میدونید شرایط موندن نبود، درسته میشه درست کرد ولی حس ادامه دادن نداشتم جدی