eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74178 احسنت ترویج قرآن✅ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۳:۱۱:۲۸ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: عطرین تو برای تشییع رهبر میری؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ مشهد؟ نه هتل نبود...
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74188 استیکر دست سیاه فرستادی چرا😭🤢 سفید خوبه از سیاها بدم میاد ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۳:۱۵:۵۴ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74159 اهان حالا فهمیدم مشکل حاج حامده نه سید حسنین خوبه حاج حامد از محفل بره تا خیلی ها به انحراف کشیده نشن چون حرف زدن از سید حسنین مشکلی نداره ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خدا شفاتون بده بی‌نوبت😭😂☝️
💬 | متن پیام: میشه بگین پیام آقای ملکی چی بود؟ :) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ندارمش دقیق
💬 | متن پیام: بچها میدونستین امام حسین یه دختر ۲ یا ۳ ساله داشته به اسم سیده خوله الان حرمشون تو لبنانه ایشون هم بین اسیر ها بودن مادرشون یکی دیگه بوده ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ جدی؟
💬 | متن پیام: عطرین حقیقتاً برخلاف بعضیا، به‌نظرم خیلییی تصمیم عاقلانه و درستی گرفتی🥲 نمیخوام حرف تکراری بزنم، فقط خواستم بگم با تک‌تک حرفاتون موافقم((: ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ همراه همیشگی🥲🤝
💬 | متن پیام: بچه ها عطرین نظرشو گفت ک خب مام قبول کردیم دیگه شما چتونه😂شمام تمام این مدت اینو میخواستین؟ خب هر کس یه جوریه دیگه عطرین اینطوری شما اونطوری مث اون تایمی ک یکی تو ایتا گفت من شیرکاکائو دوس دارم از اون پس هرجا میرفتی هرکیو میدیدی میگف من شیرکاکائو دوس دارم ینی میگم اینجوری نباشین ک نظرای بقیه تحمیل بشن روتون عطرین تو رو نمیگما ی وقت فک کنی ب تو میگم ک نظرتو تحمیل کردی نه! ینی میگم عطرین از فندوم رفت اما محفل میبینه محفل دوست داره بخاطر ی سری چیزا ک خودش حالا میدونه رفت ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ فضای فندوم خوب نبود وگرنه خود محفل اوکیه🥲🤌
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74195 اره تو روضه های میثم مطیعی شنیده بودم🥲🤌🏻 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چه جالب🥲
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74147 ببین اینکه بخوای از فضاش انتقاد کنی اوکیه ولی نه اینکه دیگه بیایی ب بی تی اس شبیهش کنی حتی فضاشو حتی ادمای فندوم چون کسی ک تو هر فندومیه مث اون اشخاص هس طرفدارای بی تی اس مث بی تی اس لاابالی هستن ولی ماهایی ک طرفدار اساتیدیم راهشونو دوس داریم و طبیعتا راه مام اونجوریه اون یکی دوتا ادم ک حاشیه میسازن و ب قول شما قربون صدقه میرن شخصیت ندارن ک اونم همه جا هس بنابراین این تشبیهو دوس نداشتم حتی اگه منظورت اشخاص نباشن ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۳:۳۳:۳۹ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
خب دیگه اگه حرفی نیست برم🥲