💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74195
اره تو روضه های میثم مطیعی شنیده بودم🥲🤌🏻
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
چه جالب🥲
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74147
ببین اینکه بخوای از فضاش انتقاد کنی اوکیه
ولی نه اینکه دیگه بیایی ب بی تی اس شبیهش کنی
حتی فضاشو
حتی ادمای فندوم
چون کسی ک تو هر فندومیه مث اون اشخاص هس
طرفدارای بی تی اس مث بی تی اس لاابالی هستن
ولی ماهایی ک طرفدار اساتیدیم راهشونو دوس داریم و طبیعتا راه مام اونجوریه
اون یکی دوتا ادم ک حاشیه میسازن و ب قول شما قربون صدقه میرن شخصیت ندارن ک اونم همه جا هس
بنابراین این تشبیهو دوس نداشتم
حتی اگه منظورت اشخاص نباشن
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۳:۳۳:۳۹
⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/mahdirasuli_ir/22323
با اینکه دچار اشتباه شدید ولی خوشحالم که اکنون متوجه شدید
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۳:۳۵:۲۶
⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
عطرین الان چنل اصلی و پاک کردی؟
بنظرم کار درستی بودچون تو دیگه خیلی وقت بود که فعالیت اینا نداشتی یعنی پیج و چنلای دیگه ای هستن که فعالیت میکنن ادیت اینا میزارن تو صرفا فور میکردی اینطوری خب الان بهتره تو دیگه اگه علاقه ای نداری توی فندوم حامین باشی دیگه چنلم لازم نیس اداره کنی اینجوری واس خودتم بهتره
ماهایی ام که فن حامینیم هستن چنلای دیگه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خیلی خب اینا همه بودش چون ذوق و حسی باقی نمونده بود، الان هدفت از زدن این حرفا چی هست؟😂🤌
بفرمایید چنلای دیگه
بچههای من باهام هستن، نه فقط بخاطر محفل
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
عطرین زود زود بیا خب🥲
دیروز رفتی شب هم نیومدی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۳:۳۶:۵۸
⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
💬 | #پیام_جدید متن پیام: عطرین زود زود بیا خب🥲 دیروز رفتی شب هم نیومدی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۳:۳۶:
دیشب
دیدی پیاز خورد میکنی چشمات چطوری میشه؟
چشمای من اونطوری بود😭😭😭😭🤣
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74204
واااای چراااا
چشای منم اونجوری میشهههههه
همین الان با پیامت چشام اینجوری شد😭😂
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
فکر کنم ضعیف شدن😭😂
وای🤣🤣
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
ببین قراره من خودمم از فندوم حامین برم یعنی از کلا ایتا برم
ولی دلیلم اینه که وقتم میره میدونی هیچوقت نمیگم ذوق کردم واس این دو نفر اشتباهه و فلان صرفا چون کار و زندگی دارم سال باید بشینم سر زندگیم چون بحث ایندمع ولی بعدش حتی تصمیم دارم اگه فندوم حامینی بود برگردم چون کوه خاطراته واسم و باهاشون زندگی کردم و تنها رفاقتی بوده که من انقد واسش ذوق کردم الان چجوری بیام بدشو بگم
عطرین تو هم اگه میخوای بخاطر درس و زندگیت بری که خب جتی بهتره اینجام حذف کنی و به زندگیت برسی حرف زدن تو ناشناس که واس ما نون و آب نمیشه
اما نه اگه علاقت و هم از دست دادی اینکه بیای همه چی و انقد بد جلوه بدی و کلا منکر همه چی بشی خیلی بده چون اصن حتی خود سید و حاجی یا محفل هم اگه انقد از فن پیدا متنفر بودن بنظرت اونروز عکس دو نفرشونو منتشر میکردن تو بین الحرمین یا مثلا محفل واس فن پیجای اصلیش هدیه میفرستاد؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
عزیزم من باید حتما دلیلی که شما داشتی رو بیام بیان کنم؟😐
من حرفمو زدم، چرا انقدر دنبال عوض کردنش هستید؟!
من کاری ندارم کسی طرفدار میمونه یانه، نگفتمم اونا آدمای بدی ان، گفتم فضا فضای خوبی نیست منم نخواستم بمونم!
این چه حرف اضافه ای داره که واسم طومار مینویسید؟
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74191 قم و تهران هم بود فکر کردم میری🥲
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
نمیدونم فکر نمیکنم بشه🥲
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74131
نه داداش منظورم تو نبود
کلی گفتم🙃#سادات
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
میدونم
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
عطرین 🥺میری ،به خاطر یه چندتا بچه مچه پرو ،مارو تنها نذار
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
هستم اینجا