📌ایاسپیان:
بازی برگشت برای رئال مادرید سخت شد
جدا از این که یک گل عقبه، فرلاند مندی و کاسمیرو هم غایب خواهند بود
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
کورتوا:
"هنوز تموم نشده و باید در برنابئو برنده بشیم"
"داور با کارت های زرد خیلی سختگیرانه برخورد کرد"
"گل امباپه تغییر چندانی نمیکنه. ما باید همچنان در برنابئو پیروز بشیم"
"خوب دفاع کردیم اما پاس های سادهای رو از دست دادیم و خوب بازی نکردیم"
بهترین رئال؟
"سعی کردم همه چیز رو 0-0 بذارم اما باید در سانتیاگو برنابئو پیروز بشیم"
بازی برگشت بدون مندی و کاظم؟
"شرم آوره اما ما یک تیم کامل داریم اما نمیدونم مقصر مندی کارت زرد بود یا نه، فکر میکنم داور با کارت های زرد سختگیری کرد. باید همه چیز رو در بازی برگشت بدیم"
ضربه پنالتی؟
"من کمی پنالتی های مسی رو مطالعه کردم، پنالتی او رو قبلا با اتلتیکو سیو کردم. خوشبختانه او در همان نقطه شوت زد اما گل خوردن در آخرین لحظه بسیار سخته"
گل مرگبار امباپه؟
"خیلی سخته اما 0-0 رفتن حتی بهتر بود. میدونیم که باید برنده بشیم و امیدوارم بتونیم با هوادارانمون این کار رو انجام بدیم"
"هر وقت با حریفی اینطوری بازی میکنید، طبیعیه. خوب شروع کردیم اما نتونستیم آروم بگیریم، مبارزه کردیم و ضد حمله خوبی انجام ندادیم، در آخرین لحظه گل خوردیم و این حیفه. همه چیز برای بازی برگشت بازه"
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
📌4 بازی آخر رئال مادرید:
- 1 برد
- 1 تساوی
- 2 باخت
- 3 گل زده
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
امباپه:
"گفتم تمام تلاشم رو میکنم و باید اینو ثابت کنم. بازی رفت این کار رو انجام دادم، همچنان باید برای بار دوم در برنابئو هم این کارو بکنم"
"پاریس و رئال مادرید دو باشگاه بزرگ هستن و همیشه در موردشون صحبت زیاد میشه، من همیشه خوشحالم"
"هنوز تصمیمی برای آیندم نگرفتم، من در پاریس هستم، یکی از بهترین باشگاه های دنیا، اینجا بهترینم رو به نمایش میذاریم تا ببینیم فصل بعد چی میشه"
"همه چی در بازی برگشت در برنابئو مشخص میشه"
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
کاسمیرو:
"برنابئو خونه ماست و این رقابتها هم رقابت ماست. دقت پاسها خوب نبود. امیدوارم هواداران برنابئو بتونن در بازی برگشت به ما کمک کنن، برنابئو خانه ماست"
تونی کروس:
"نتونستیم خوب پرس کنیم و مجبور شدیم خیلی دفاع کنیم. من فکر میکنم که پاریس شایسته برد بود"
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
رئال مادرید در مراحل حذفی یو سی ال تا حالا 26 بار در بازی رفت با نتیجه 1-0 شکست خورده که در 15 بازی در نهایت تونسته به دور بعد صعود کنه (58%)
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
کارلو آنجلوتی:
"امباپه هم نشون داده که یکی از بهترین بازیکنان اروپاست"
کاسمیرو و مندی؟
"در بازی برگشت به خوبی اونا رو جبران خواهیم کرد"
"پاریس مستحق برد بود، اونا بهتر از ما بازی کردند"
"ما اعتماد به نفس داریم چون قراره در خانه بازی کنیم، فکر می کنم پاریس شانس بیشتری برای صعود دارد اما ما هم فرصت برای برگشت داریم"
"ما رنج کشیدیم. خوب دفاع کردیم اما در حمله خوب نبودیم. نتونستیم توپ رو حفظ کنیم و موقعیت هایی نداشتیم"
"اونطور که میخواستیم بازی نکردیم. سخت نیست. ما نتونستیم بر توپ مسلط بشیم"
"من الان نسبت به بازی دوم در برنابئو خوشبین هستم. قانون گلهای خارج از خانه دیگه اینجا نیست، بنابراین ما کمتر نگران هستیم"
"با داور صحبت کردم، بله. به او گفتم که بدون دلیل به ما دو کارت زرد داد"
"ما همیشه توپ رو نگه میداریم، از عقب تسلط داریم و موقعیت هایی ایجاد می کنیم چون بازیکنان فوق العادهای داریم اما امشب این اتفاق نیوفتاد"
قبل از بازی دوم خوشبین هستی؟
"بله، زیرا ما با 11 بازیکن + 50000 تا هوادار خود در برنابئو بازی خواهیم کرد"
کاسمیرو و مندی محروم شدند؟
"ما تیم خوبی داریم و قبلا بدون اونا بازی کردیم"
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
دوناروما:
"امباپه تصمیم خواهد گرفت که آیا دلش میخواد در پاریسن ژرمن بمونه یا نه. این به او بستگی داره. ما هر روز از بازی او لذت میبریم"
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
فرلاند مندی:
"راستش رو بگم، ما از عملکرد تیممون به هیچ وجه راضی نیستیم و ناامید شدیم"
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯
هدایت شده از Troll Real | ترول رئال 🤣
بازی رو اونجایی باختیم که تعویض ما وازکز بود و تعویضی اونا نيمار!
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @troll_real
╰─━─━─━─━╯
هدایت شده از Troll Real | ترول رئال 🤣
تنها بازیکنی که امشب در حد و اندازه نام رئال مادرید بازی کرد!
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @troll_real
╰─━─━─━─━╯
بازی امشب 100مین بازی کریم بنزما برای رئال مادرید در چمپیونزلیگ بود
✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧
𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍
𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑
-
تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨
#mmd_ali
𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇
╭──✷✷────╮
│ @real_tweet
╰─━─━─━─━╯