eitaa logo
🕊رئال توئیت | Real Tweet
9.2هزار دنبال‌کننده
163هزار عکس
6هزار ویدیو
428 فایل
🕊﷽❤️ 🤍| فعال‌ترین و محبوب‌ترین کانال رئالی |🤍 🎗بازی بعدی 🇪🇸هفته ۳۸ لالیگا ⚪رئال‌مادرید🆚️اتلتیک بیلبائو🔴 📆 شنبه ۲ خرداد ⏰ساعت ۲۲:۳۰ 🏟ورزشگاه برنابئو 🖥 پخش شبکه ورزش 😂| @Troll_Real 🎨| @Real_Art 📽| @Rmvideo 10k 🚀 💜تاسیس: 17 مهر 1398
مشاهده در ایتا
دانلود
"می‌خواهم در این فصل بیشتر تلاش کنم چون هنوز تمام نشده. من از چالش‌ها خودمو دور نمیکنم، این چیزیه که بسیار ازش لذت می‌برم و فردا یک چالش بزرگ و مهم داریم. می خواهیم به فینال برسیم و فصل رپ پس از قهرمانی در لالیگا به خوبی به پایان برسونیم." "رودریگو بازیکن بسیار خوبیه، او خاصه. ما رابطه خیلی خوبی داریم.عملکرد خوبی داره و من براش خیلی خوشحالم. خیلی متواضعه و کمک زیادی به تیم می‌کنه و باید همینطور ادامه بده. چجوری بهش کمک کردم؟ بهتره خودتون ازش بپرسین." جشن لالیگا؟ "میخواستیم در سیبلیس جشن بگیریم، چهار ساله که اونجا نبودیم و واقعاً ازش لذت بردیم. روز خوبی بود." ما خوش شانسیم؟ "مردم می‌تونن به هر چیزی که میخوان فکر کنن. اما اگر ما اینجا هستیم این فقط به خاطر شانس نیست. این حرف باعث خنده ما میشه. ما به حرف‌شون اهمیت نمی‌دیم. ما تیم های قوی رو شکست دادیم. این فقط شانس نیست." کاظم؟ "بازگشت او برای ما بسیار مهمه، او یک بازیکن بسیار مهم و اساسی برای ما و بازی ما است. مطمئنم که او فردا هم مثل همیشه به ما کمک خواهد کرد. ما از داشتن او بسیار خوشحالیم." اتلتیکو گفته تونل نمیزنه؟ "من نمیتونم به این چیزا فکر کنم. من فقط به فردا فکر میکنم." بهترین ویژگی آنجلوتی؟ "او بسیار طبیعیه، از ابتدا به ما اعتماد داشت. او یکی از بهترین های تاریخ فوتباله. ما در سال 2014 عناوین مهمی رو با او به دست آوردیم و حالا هم همین رو می‌خوایم. "✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧ 𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍 𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑 - تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨ 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇 ╭──✷✷────╮                 │  @Real_tweet🕊
‍ ‍ آنجلوتی پیش از بازی مقابل سیتی: "جو تیم خیلی خوبه و بازیکنا خیلی با انگیزه هستن. ما ۹۰ دقیقه تا فینال فاصله داریم و به خودمون اعتقاد داریم که میتونیم برنده باشیم. بعد از لالیگا خیلی جو خوبی داریم." "۹۹ شوت مقابل رئال‌مادرید تو چند بازی اخیر تو چمپیونزلیگ؟ اگر ما عقب‌نشینی کنیم موقعیت‌های زیادی از دست میدیم و اگه تهاجمی باشیم شوت‌های زیادی میزنیم، ما مقابل همین سیتی، پی‌اس‌جی و چلسی گل‌های زیادی به ثمر رسوندیم." با بازگشت کاظم جنبه دفاعی تیم بهتر میشه؟ "بله او قطعا خیلی به ما کمک میکنه ولی بازم این موضوع یه گار تیمیه. من مطمئنم که شما فردا این پیشرفت رو تو خط دفاعی ما خواهید دید." وینیسیوس؟ "او الان خیلی بهتر شده، یک روند صعودی رو پشت‌سر گذاشته و داره پیش میره. او یک فوتبالیست بالغه، تنها کاری که من کردم این بود که به او اعتماد به نفس دادم." 🚨"آلابا فردا با ما نیست." فده یا رودریگو؟ "فردا خواهیم دید چه تصمیمی میگیریم." "ناچو فصل خوبی رو پشت‌‌سر گذاشته و فردا جایگزین آلابا خواهد بود." "ما نیاز داریم که فردا بهتر دفاع و پرس کنیم." "وقتی اومدم از بنزما خواستم که در یک فصل 50 گل بزنه؟او این کار رو کرد و واقعا خوب کار کرد. وینیسیوس هم خیلی پیشرفت کرد و آسنسیو، مودریچ و کروس هم همینطور." ✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧ 𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍 𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑 - تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨ 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇 ╭──✷✷────╮                 │  @Real_tweet🕊 ╰─━─━─━─━╯
لوکا مودریچ؟ "او در طول سال‌ها تغییری نکرده. او بازیکنی بسیار حرفه‌ایه، فوق‌العاده است. بازیکن فوق العاده ای با کیفیت های فوق العاده، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر فنی." "فردا بابد جنبه تهاجمی ‌مون رو هم بهبود ببخشیم.حاجی، وینیسیوس، آسنسیو، مودریچ، کروس و .. گاهی اوقات ما در برابر بلاک‌ها دچار مشکل می‌شیم چون شماره 9 قد بلند نداریم." "فودن یکی از بهترین بازیکنای انگلیس و سیتیه." ریمونتادا؟ "سخته، اما ما یک شانس باورنکردنی برای بازی در یک فینال دیگه داریم. بعد از قهرمانی در لیگ جو بسیار خوبه، ما می‌تونیم این کار رو انجام بدیم." ✧⊱---๑─•••ꨄ︎•••─๑---⊰✧ 𝐻𝐴𝐿𝐴 𝑀𝐴𝐷𝑅𝐼𝐷 🤍 𝒀 𝑵á𝑫𝑨 𝑴á𝑺👑 - تنهاچنل رسمی رئال توئیت درایتا✨ 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐔𝐬↷🆔️👇 ╭──✷✷────╮                 │  @Real_tweet🕊 ╰─━─━─━─━╯