هدایت شده از تاسیان.
اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم ، برایت تعریف میکنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت 🙂☕️
هرکسبهرسمعاشقی،دلباختبرمعشوقخود
ماخـارجازرسـمجهـٰان،درعاشـقیجانباخـتیم...