هدایت شده از "اِپینِفرین"
تو را با کودکیهایم
درون گور این اجبار
به همراه چراهایم
به زیر خاک اَفشُردم !
اگر زندهم در این زندان
به لطف حس آزادیست
که تحمیلی و اصراریست
وگرنه من به لطف غم
شبانگاه تا سحر مردم !
سحر محض دوام روز
بجای نان ، خون خوردم !
خودم را تا غروبِ شام
به دست خویش آزردم !
تو را همراه هست و نیست
به زیر خاک اَفشُردم !
حائل | @epy_nefrin
رسانه های اجتماعی به انبوهی از احمقها
اجازه دادهاند که مانند دانشمندها صحبت کنند..!
-اومبرتو اکو