آری، بشر موجود سرسختیست. من تصور میکنم بهترین تعریفی که میتوان از انسان کرد این است:«انسان عبارتست از موجودی که به همه چیز عادت میکند.»
- داستایفسکی
ز نامردان علاج درد خود جُستن بدان مانَد
که خار از پا برون آرَد کسی با نیش عقربها!