eitaa logo
•موجودی‌معدوم•
71 دنبال‌کننده
98 عکس
15 ویدیو
0 فایل
یاوجودی‌ازجنس‌عدم درمیان‌مردمان‌چنان‌بودم‌که‌گویی‌هرگزوجودنداشته‌ام!. صرفاتراوشات‌ذهنی‌نیست‌بلکه‌برخواسته‌ازاعماق‌وجود فردی‌ست‌که‌به‌دنبال‌چیزی‌هست‌که‌هرگزبرای‌اونبوده‌ونیست. شعر+رمان+موسیقی+فلسفه=زندگیِ‌مَن نویسنده‌موردعلاقه‌م؟ نیچه،داستایفسکی‌و...
مشاهده در ایتا
دانلود
ای ملائک که به سنجیدن ما مشغولید بنویسـید کـه اندوه بشر بسـیار است...
آری، بشر موجود سرسختی‌ست. من تصور میکنم بهترین تعریفی که میتوان از انسان کرد این است:«انسان عبارتست از موجودی که به همه چیز عادت می‌کند.» - داستایفسکی
ز نامردان علاج درد خود جُستن بدان مانَد که خار از پا برون آرَد کسی با نیش عقرب‌‌ها!
پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکـی‌ست.
دستگیری نتوان داشت توقع زِ غریق اهل دنیا همه درمانده‌تر از یکدگرند..
مرگ صرفاً خاموش‌شدنِ نفس نیست؛ فروبستنِ مرزی‌ست که به ما امکان معنا می‌دهد. اگر پایان نبود، آغاز هم تهی می‌شد. مرگ چون خطی ناپیداست که زندگی را قاب می‌گیرد و به هر لحظه شکل می‌دهد؛ بدون آن، رنج بی‌نام می‌مانْد و عشق بی‌ضرورت. انسان مرگ را نه به‌عنوان واقعه، بلکه به‌مثابه امکان درک می‌کند امکانی که او را وادار می‌کند انتخاب کند، دل ببندد، و مسئولِ بودنِ خویش باشد. شاید مرگ دشمن زندگی نباشد، بلکه شرطِ فهم آن است؛ حضوری خاموش که به هر آنچه زنده است می‌گوید «اکنون، جدی بگیر.» - از جهان تا ابدیت
ما خسته ترین چهره‌‌یِ تصویر جهانیم.