ما اشتباه زیادی داشتیم ولی بزرگترینش
این بود که فکر میکردیم
همه لیاقت خوبیامونو دارن...!
هدایت شده از ܩطܠܫ ࡃܢܚ݅ࡐ߳
بعد اینهمه لف . .
میشه مثلاً چند نفر مرامی بفرستید اینور؟ :)
تگ میزارم 🙃✨