دلیل اینکه یه مدت خوبید، مهربونید، هستید بعد یه مدت یهو بدید، بداخلاقید، نیستید چیه؟!
- آدما دو جور گریه دارن؛ زمانی که خیلی غمگینَن و زمانی که خیـلی خیـلی غمگینَن.
+ اینا مگه فرقیم باهم دارن؟
+ آره؛ دومی دیگه اشک نداره.