- آدما دو جور گریه دارن؛ زمانی که خیلی غمگینَن و زمانی که خیـلی خیـلی غمگینَن.
+ اینا مگه فرقیم باهم دارن؟
+ آره؛ دومی دیگه اشک نداره.
بدترین غم اونجاییه که به خودت میای میبینی ،
باز داری برایِ چیزی که قبلا چند بار کاملا پذیرفتیش و کنار اومدی،
غصه میخوری .