شب که میشود،
چراغ دلتنگیها بیشتر جان میگیرد؛
انگار آسمان هم یادش افتاده چیزی کم دارد ..
گفتند اشڪ بریز
خالی میشوی
خالی ڪہ نشدم هیچ…
پر شدم از بی ڪسی
ڪہ چرا ڪسی اشڪ هایم را پاڪ نمیڪند
و بگوید اشڪ نریز تو من را داری...💔