شب که میشود،
چراغ دلتنگیها بیشتر جان میگیرد؛
انگار آسمان هم یادش افتاده چیزی کم دارد ..
گفتند اشڪ بریز
خالی میشوی
خالی ڪہ نشدم هیچ…
پر شدم از بی ڪسی
ڪہ چرا ڪسی اشڪ هایم را پاڪ نمیڪند
و بگوید اشڪ نریز تو من را داری...💔
سلامتی کسی ک...؟
#الکی میگفت دوست دارم...
#الکی میگفت عاشقتم...
#الکی فدام میشد...
#الکی هوامو داشت...
#الکی روم تعصب داشت...
#الکی میگفت فقط تورو دارم...
#الکی میگفت...
میفهمی؟الکی🥲💔
-چتە؟
+هیچی
-پس چرا گریە میکنی؟
+تو وقتی دست و پات بشکنە گریە نمیکنی؟
-چرا گریە میکنم🥲✨
+خب من دلم شکستە میفهمی دل :)🙂💔