گفتند اشڪ بریز
خالی میشوی
خالی ڪہ نشدم هیچ…
پر شدم از بی ڪسی
ڪہ چرا ڪسی اشڪ هایم را پاڪ نمیڪند
و بگوید اشڪ نریز تو من را داری...💔
سلامتی کسی ک...؟
#الکی میگفت دوست دارم...
#الکی میگفت عاشقتم...
#الکی فدام میشد...
#الکی هوامو داشت...
#الکی روم تعصب داشت...
#الکی میگفت فقط تورو دارم...
#الکی میگفت...
میفهمی؟الکی🥲💔
-چتە؟
+هیچی
-پس چرا گریە میکنی؟
+تو وقتی دست و پات بشکنە گریە نمیکنی؟
-چرا گریە میکنم🥲✨
+خب من دلم شکستە میفهمی دل :)🙂💔