سلامتی کسی ک...؟
#الکی میگفت دوست دارم...
#الکی میگفت عاشقتم...
#الکی فدام میشد...
#الکی هوامو داشت...
#الکی روم تعصب داشت...
#الکی میگفت فقط تورو دارم...
#الکی میگفت...
میفهمی؟الکی🥲💔
-چتە؟
+هیچی
-پس چرا گریە میکنی؟
+تو وقتی دست و پات بشکنە گریە نمیکنی؟
-چرا گریە میکنم🥲✨
+خب من دلم شکستە میفهمی دل :)🙂💔
یچیزیمیگمومیرم:
سكوت من هيچ وقت از رضايت نبود،
من اگه راضی بودم بلند میخنديدم..!