به سلامتی دختری که از عشقش پرسید:
کجایی؟!
پسر گفت : توقلبتم ...
پسر پرسید:
توکجایی؟!
دختر گفت : پشت سرتم
دستشو ول کن ...!🙂💔
بزرگسالی اون جایی اتفاق می افته که ، تنها بودن توی اتاق رو به مهمون های توی خونه ترجیح میدی...
مردم عادی میگن:دلتنگتم`
ولی نویسنده ها میگن:
«به احمقانه تمرین شکل ممکن
دلتنگ کسی هستم
که هیچ خیابانی را
با او قدم نزده ام
اما او در تمام خاطرات من راه میروند...»