بزرگسالی اون جایی اتفاق می افته که ، تنها بودن توی اتاق رو به مهمون های توی خونه ترجیح میدی...
مردم عادی میگن:دلتنگتم`
ولی نویسنده ها میگن:
«به احمقانه تمرین شکل ممکن
دلتنگ کسی هستم
که هیچ خیابانی را
با او قدم نزده ام
اما او در تمام خاطرات من راه میروند...»
عذر خواهی به درد اونی میخوره که تو خیابون بهش میخوری
نه واسه اونی که قلبش رو میشکونی....!