موقعیت
وقتی داری کتاب میخونی و به این مکالمه میرسی...
شاهزاده کوچولو پرسید :
هر کی دوست داره برمی گرده؟
روباه گفت : نه،
هرکس پشیمون بشه برمیگرده ،
هرکس دوستت داره میمونه...:/
متنفر شدن از آدما رو بلد نیستم ..!
فقط یهو برام بی اهمیت میشن ،
دیگه پیگیر کارهاشون نمیشم
اهمیت نمی دم که کجا میرن،
دیگه نگرانشون نمیشم،
همین...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متنفر شدنو بلد نیستم ولی
بیخیال شدنو خوب بلدم🙂
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ