متنفر شدن از آدما رو بلد نیستم ..!
فقط یهو برام بی اهمیت میشن ،
دیگه پیگیر کارهاشون نمیشم
اهمیت نمی دم که کجا میرن،
دیگه نگرانشون نمیشم،
همین...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متنفر شدنو بلد نیستم ولی
بیخیال شدنو خوب بلدم🙂
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زاویه دید چیز عجیبه..!
وقتی از یکی بدت میاد، خوبیاشو نمیبینی،
وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمی بینی!
علارغم همه چیز به حرف مولانا گوش میدم
شادی ز میان غم برانگیز،
در عالم بی وفا وفا نکن...!)
سخنی از بزرگان:
هیچکس به اشکات توجه نمیکنه هیچکس به ناراحتیات توجه نمیکنه هیچکس به دردی که میکشی توجه نمیکنه..ولی همه..به اشتباهات توجه میکنن...