تو نمی تونی وارد زندگی یه نفر بشی ،باعث بشی حس کنه باارزشه...و بعد خیلی راحت بزاریش و بری.
از رفتنت ناراحت نشدم ، از این ناراحت شدم که
بطوری رفتی آنگه ساده تربن و بی اهمیت تمرین آدم زندگیت بودم.
دنیا اونقدر کوچیکه که آدم های رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت میخواد رو هیچوقت نمیبینی