تو نمی تونی وارد زندگی یه نفر بشی ،باعث بشی حس کنه باارزشه...و بعد خیلی راحت بزاریش و بری.
از رفتنت ناراحت نشدم ، از این ناراحت شدم که
بطوری رفتی آنگه ساده تربن و بی اهمیت تمرین آدم زندگیت بودم.
دنیا اونقدر کوچیکه که آدم های رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت میخواد رو هیچوقت نمیبینی
من هیچ وقت نمیتونم فراموشت کنم چون کنارت حسیو تجربه کردم که قبل از
تو نمیدونستم وجود داره......