چقدر بغض این بیت زیاده
ای آنکه دوست دارَمَت،اما ندارَمَت
جایت همیشه در دل من درد میکند
خب راستش هروقت یکی ازم میپرسه خوبی!؟
نمیتونم ریسک کنم بگم نه نیستم،
چون حتما میپرسه چرا و من واقعا تعریفی برای تعریف حال بده اون موقعم ندارم،
گاهی حتی خودمم نمیدونم چِمه و چرا خوب نیستم،
فقط میدونم خوب نیستم!!
همین....