خب راستش هروقت یکی ازم میپرسه خوبی!؟
نمیتونم ریسک کنم بگم نه نیستم،
چون حتما میپرسه چرا و من واقعا تعریفی برای تعریف حال بده اون موقعم ندارم،
گاهی حتی خودمم نمیدونم چِمه و چرا خوب نیستم،
فقط میدونم خوب نیستم!!
همین....
بعد از مرگ مغز انسان حدوده 7 دقیقه زنده میمونه
و قشنگترین خاطرات زندگی رو دوباره پخش میکنه:)
تو اون 7 دقیقه می....
با من از درد حرف نزن .
تو نمیدونی دوست داشتن کسی که هیچ راهی واسه رسیدن بهش نیست یعنی چی(: