خب راستش هروقت یکی ازم میپرسه خوبی!؟
نمیتونم ریسک کنم بگم نه نیستم،
چون حتما میپرسه چرا و من واقعا تعریفی برای تعریف حال بده اون موقعم ندارم،
گاهی حتی خودمم نمیدونم چِمه و چرا خوب نیستم،
فقط میدونم خوب نیستم!!
همین....
بعد از مرگ مغز انسان حدوده 7 دقیقه زنده میمونه
و قشنگترین خاطرات زندگی رو دوباره پخش میکنه:)
تو اون 7 دقیقه می....
با من از درد حرف نزن .
تو نمیدونی دوست داشتن کسی که هیچ راهی واسه رسیدن بهش نیست یعنی چی(:
وقتی که دیگه اون حس اضافه بودنو حتی پیش دوستای صمیمیت هم داری!!
دیگه وقتش شده کم کم با فاصله گرفتن خوشحالشون کنی.
وقتی یادم میاد منی که به کسی
محل نمیدادم
ولی برای نگه داشتن تو بارها خودمو کوچیك کردم:))