وقتی که دیگه اون حس اضافه بودنو حتی پیش دوستای صمیمیت هم داری!!
دیگه وقتش شده کم کم با فاصله گرفتن خوشحالشون کنی.
وقتی یادم میاد منی که به کسی
محل نمیدادم
ولی برای نگه داشتن تو بارها خودمو کوچیك کردم:))
این که باهم حرف نمیزنیم دلیل نمیشه که بهت فکر نکنم.من فقط سعی دارم ازت فاصله بگیرم چون میدونم که نمیتونم داشته باشمت.
به چی چیزیت انقدر وابسته شدم،
به چشمانت که مرا نگاه نمیکند،یا به قلبت که مال من نیست..؟
کسی که بارها رنجت داده تغییر نمیکنه .
این تویی که باید تصمیم بگیری رنجت رو تکرار نکنی...
من یه شخصیت شاد با یک روح غمگین دارم،
معذرت میخوام اگه بعضی وقتا عجیب رفتار میکنم:)