آدما گریه میکنن نه بخاطر اینکه ضعیف هستن....
بلکه بخاطر اینکه مدت زیادی رو قوی بودن.
در این دنیا فقط خوبی و بدی وجود دارد؛
این اولین حقیقت جهانی بود که از مشاهده دنیا دریافتم.
وقتی کسی را از ته دل دوست داشته باشی،
خداحافظی معنا ندارد
فقط نوعی زندهماندن بیجان است ...