و حالا ، تنهاییام را محکم تر از قبل بغل کردهام . میدانی ؟!
آدمها مرا از آنچه هستم ، غمگینتر میکنند ...
تو مرا در آغوش کشیدی و من گمان کردم که دوستم داری، درحالی که تو فقط نمیتوانستی از دور، خنجر را در سینهام فرو کنی.
نوشته بود :
هیچی ترسناک تر از این نیست که تو رفته باشی
و من هنوز زنده مونده باشم :)