توروخدا هیچوقت بغضتون رو قورت ندین ،
هر طوری شده سعی کنید گریه کنید، خالیش کنید:)
همونطور که دیشب گفتم آخرین ناشناس بود و دیگه قرار نیست ناشناس گذاشته بشه این لینک رو میزارم واسه درخواست هاتون.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sqwr36j&btn=درخواست..