رفت . . . نفرینش نمیکنم، همین که دیگه کسی اندازه ی من دوسِش نداره براش کافیه !! :)
بعضی ها به شعر ،
بعضی به ترانه برخی به فیلم ،
و عدهای هم به ڪتاب پناه میبرند
مدت هاست ك آدم ها دیگر...
به همدیگر پناه نمی برند :))
میدونی قوی بودن از کجا شروع میشه ؟!
از همونجایی که شروع میکنی به خط زدن و کنار گذاشتن آدم هایی که مناسبت نیستن، بدون ترس از تنهایی.