لطفا تا ۲۰ کیلومتری من نیا بخدا یه لحظه نیست قلبم آروم باشه میای بدتر میشه میفتم تو قبر از دستت:)
به نام خدای شبهای بیخواب و دلهای بیپناه…
قرار نبود اینقدر زود تموم شه…
ولی خب، حالا که شده، حداقل اینجا یه پناهگاه کوچیک برای تمام خاطرات شیرین و تلخمون داریم..
فقط کسایی که طعم دلتنگی رو چشیدن، اینجا رو درک میکنن:)
نیازی نیست تنها غصه بخوری؛ بیا اینجا با هم دلتنگ بشیم.✨
https://eitaa.com/eshgeh_mazhabi77
این سه نفر رو تو زندگیت نگه دار:
اونیكه زود سين ميكنه،
اونیكه برات آهنگ ميفرسته،
اونیكه رفتارش هيچ وقت باهات عوض نميشه..