لطفا تا ۲۰ کیلومتری من نیا بخدا یه لحظه نیست قلبم آروم باشه میای بدتر میشه میفتم تو قبر از دستت:)
به نام خدای شبهای بیخواب و دلهای بیپناه…
قرار نبود اینقدر زود تموم شه…
ولی خب، حالا که شده، حداقل اینجا یه پناهگاه کوچیک برای تمام خاطرات شیرین و تلخمون داریم..
فقط کسایی که طعم دلتنگی رو چشیدن، اینجا رو درک میکنن:)
نیازی نیست تنها غصه بخوری؛ بیا اینجا با هم دلتنگ بشیم.✨
https://eitaa.com/eshgeh_mazhabi77
این سه نفر رو تو زندگیت نگه دار:
اونیكه زود سين ميكنه،
اونیكه برات آهنگ ميفرسته،
اونیكه رفتارش هيچ وقت باهات عوض نميشه..
من هرگز نزاشتم کسی بدونه چی میکشم
ولی همین جملهی وای چقد لاغـر شدی همه چیو لـو داد..