حالا بریم واسه آموزش و بعدش درآمدی که ازش داشتم واسه ی کار عمده صورتک رو براتون بگم👌
برای ساخت صورتک
نیاز به دوتا وسیله هست 🌿
توی همه شهر هام هست ✌🏼👇👇
.
وسیله دومی که نیازه
رزین و هاردنر هست
.
که با نسبت یک دوم یعنی
مثلا ده گرم رزین پنج گرم هاردنر میریزیم ✅
قاطی میکنم و میریزیم
روی عکس ها 👌😁
اینجا باید مراقب باشیم
که نشت نکنه از روی عکس
میزاریم 24ساعت خشک بشه‼️
و تمام همین طوری میفرستیم برای مشتری
و خودش بقیه کاراشو میکنه
ما فقط قطعه رزینی رو درست میکنیم 😉
حالا
درآمد خودم از این صورتک ها چقدره 😎🤔
بگم یا اذیت کنم؟
چکارکنم اینجا بگو👇
@Resin_mesh1
خب هفته پیش که من مسافرت بودم
جاتون خالی واقعا روستا عجب هوایی داره
بهتر هوای این اصفهانه 😒
نون خونگی داغ🔥 میاومد تو سفره و
با نون و پنیر میخوردیم
کاشکی عید جور بشه باز برم 😅