.
وسیله دومی که نیازه
رزین و هاردنر هست
.
که با نسبت یک دوم یعنی
مثلا ده گرم رزین پنج گرم هاردنر میریزیم ✅
قاطی میکنم و میریزیم
روی عکس ها 👌😁
اینجا باید مراقب باشیم
که نشت نکنه از روی عکس
میزاریم 24ساعت خشک بشه‼️
و تمام همین طوری میفرستیم برای مشتری
و خودش بقیه کاراشو میکنه
ما فقط قطعه رزینی رو درست میکنیم 😉
حالا
درآمد خودم از این صورتک ها چقدره 😎🤔
بگم یا اذیت کنم؟
چکارکنم اینجا بگو👇
@Resin_mesh1
خب هفته پیش که من مسافرت بودم
جاتون خالی واقعا روستا عجب هوایی داره
بهتر هوای این اصفهانه 😒
نون خونگی داغ🔥 میاومد تو سفره و
با نون و پنیر میخوردیم
کاشکی عید جور بشه باز برم 😅
توی مسافرت بودم یکی پیام داد از پیج اینستا دیده بود کارامو
اومد
وات ساپ پیام داد گفت این موجوده 🙃
گفتم بله
از این مشتری های سمج بودااااا
پیش خودم گفتم این بخر نیس داره
اذیت میکنه🙄
.
یهو قیمت گرفت
گفتم بهشون تک یا عمده🤔😉
گفتن عمده 😎
بهشون گفتم عمده دونه آیی ده تومن
بالای پنجاه تا عمده حساب میشه 👌
گفت شماره کارت بدین واریز کنیم
من که اصلا دلم خوش نبود به
اینکه بخواد بخره
حداقل عمده بخر نبود 🙄
آقا دیگه هیچی شماره کارت دادیم
گوشیمو گذاشتم کنار
سرد بود
باد میاومدد درختا رو داشت میکند از جا 🙃