حالا
درآمد خودم از این صورتک ها چقدره 😎🤔
بگم یا اذیت کنم؟
چکارکنم اینجا بگو👇
@Resin_mesh1
خب هفته پیش که من مسافرت بودم
جاتون خالی واقعا روستا عجب هوایی داره
بهتر هوای این اصفهانه 😒
نون خونگی داغ🔥 میاومد تو سفره و
با نون و پنیر میخوردیم
کاشکی عید جور بشه باز برم 😅
توی مسافرت بودم یکی پیام داد از پیج اینستا دیده بود کارامو
اومد
وات ساپ پیام داد گفت این موجوده 🙃
گفتم بله
از این مشتری های سمج بودااااا
پیش خودم گفتم این بخر نیس داره
اذیت میکنه🙄
.
یهو قیمت گرفت
گفتم بهشون تک یا عمده🤔😉
گفتن عمده 😎
بهشون گفتم عمده دونه آیی ده تومن
بالای پنجاه تا عمده حساب میشه 👌
گفت شماره کارت بدین واریز کنیم
من که اصلا دلم خوش نبود به
اینکه بخواد بخره
حداقل عمده بخر نبود 🙄
آقا دیگه هیچی شماره کارت دادیم
گوشیمو گذاشتم کنار
سرد بود
باد میاومدد درختا رو داشت میکند از جا 🙃
هیچی دیگه بهشون گفتم که من اصلا فکرشو
نمیکردم که شما خریدار باشید
.
الان مسافرتیم و دو روز دیگه بر میگردیم
فکر میکنی چی جواب داد؟
گفتن ما نمونه کار شما رو دیدیم و تولیدی داریم
خیلی کارتون عالیه ما صبر میکنیم
این یعنی هم اونا حرفه ایی بودن
هم من که تونستم فقط عکس از پیج
قانع بشن از من خرید کنن