یهو قیمت گرفت
گفتم بهشون تک یا عمده🤔😉
گفتن عمده 😎
بهشون گفتم عمده دونه آیی ده تومن
بالای پنجاه تا عمده حساب میشه 👌
گفت شماره کارت بدین واریز کنیم
من که اصلا دلم خوش نبود به
اینکه بخواد بخره
حداقل عمده بخر نبود 🙄
آقا دیگه هیچی شماره کارت دادیم
گوشیمو گذاشتم کنار
سرد بود
باد میاومدد درختا رو داشت میکند از جا 🙃
هیچی دیگه بهشون گفتم که من اصلا فکرشو
نمیکردم که شما خریدار باشید
.
الان مسافرتیم و دو روز دیگه بر میگردیم
فکر میکنی چی جواب داد؟
گفتن ما نمونه کار شما رو دیدیم و تولیدی داریم
خیلی کارتون عالیه ما صبر میکنیم
این یعنی هم اونا حرفه ایی بودن
هم من که تونستم فقط عکس از پیج
قانع بشن از من خرید کنن
چند تا سوال پرسیدین از شما عزیزان توی پیوی
اینجا هم جواب میدم که همه متوجه بشن 👇
1-چاپ باید بکنیم یا آماده بخریم ؟
#باید بدین به دفتر فنی براتون چاپ کنن
2-خودمون باید عکسا رو بدیم یا خود دفتر فنی عکس میده؟
عکس ها و طرح ها رو میبرید بهشون میدین
و میگین #دوسانتی و دایره چاپ بشه
ی هزینه طراحی ازتون میگرن ی هزینه چاپ
که در مقابل سودش هیچی نیس😎