هیچی دیگه بهشون گفتم که من اصلا فکرشو
نمیکردم که شما خریدار باشید
.
الان مسافرتیم و دو روز دیگه بر میگردیم
فکر میکنی چی جواب داد؟
گفتن ما نمونه کار شما رو دیدیم و تولیدی داریم
خیلی کارتون عالیه ما صبر میکنیم
این یعنی هم اونا حرفه ایی بودن
هم من که تونستم فقط عکس از پیج
قانع بشن از من خرید کنن
چند تا سوال پرسیدین از شما عزیزان توی پیوی
اینجا هم جواب میدم که همه متوجه بشن 👇
1-چاپ باید بکنیم یا آماده بخریم ؟
#باید بدین به دفتر فنی براتون چاپ کنن
2-خودمون باید عکسا رو بدیم یا خود دفتر فنی عکس میده؟
عکس ها و طرح ها رو میبرید بهشون میدین
و میگین #دوسانتی و دایره چاپ بشه
ی هزینه طراحی ازتون میگرن ی هزینه چاپ
که در مقابل سودش هیچی نیس😎
3-کجا ببریم واسه فروش و ارایه به بازار ؟
این محصول حتی خاصی نباید ارایه بدین
خود تولید کننده باید بهتون #سفارش بده تا بسازید اما👇
ولی میتونید راه ارتباطی با تولید کننده رو پیدا کرد و بهشون نمونه کار بدین و بکنی ما تولید کننده اییم و میتونی بسازیم با این قدر قیمت 😉