چند تا سوال پرسیدین از شما عزیزان توی پیوی
اینجا هم جواب میدم که همه متوجه بشن 👇
1-چاپ باید بکنیم یا آماده بخریم ؟
#باید بدین به دفتر فنی براتون چاپ کنن
2-خودمون باید عکسا رو بدیم یا خود دفتر فنی عکس میده؟
عکس ها و طرح ها رو میبرید بهشون میدین
و میگین #دوسانتی و دایره چاپ بشه
ی هزینه طراحی ازتون میگرن ی هزینه چاپ
که در مقابل سودش هیچی نیس😎
3-کجا ببریم واسه فروش و ارایه به بازار ؟
این محصول حتی خاصی نباید ارایه بدین
خود تولید کننده باید بهتون #سفارش بده تا بسازید اما👇
ولی میتونید راه ارتباطی با تولید کننده رو پیدا کرد و بهشون نمونه کار بدین و بکنی ما تولید کننده اییم و میتونی بسازیم با این قدر قیمت 😉
سلام سلام حالتون چطوره
اینجا هوا بارونیه ☔ از دیشب کلی داره بارون میاد 😍
دوستای جدیدی توی جمع ما قرار گرفتن
که تصمیم گرفتن از توی خونه درآمد زایی داشته باشند با هنر 💪
خیلی خوش اومدین🌱