سلام سلام چطورید👋
میدونم امروز نبودم
ولیییی خبرهای خیلی توپی در راهه 😎
از همونا که پیوی خیلی سراغشو میگیرید
امروز دنبال کاراش بودم حسااااابیییی😉
فردا حواستون به کانال باشه میگم چه خبره❤️
به نظرتون دیروز کجا بودم ؟
که اصلا نبودم توی کانال
فعالیت کنم؟ 🧐
و اینکه چه کاری بوده
از کانال واجب تر بوده ؟
باز دوباره کلی پرس و جو بگرد بگرد بگرد
تا منبع دلخواه رو پیدا کردم
کیفیتش در حد بنز بود😍🥰
باب کار رزین اونم تخصصی و طوری که مشتری ببینه بگه واو 😍
و بخره و درآمد داشته باشیم ازش 👌💸
آقا نگم براتون قبول نمیکرد شرایط ما رو که 😐
ی لحظه وایسید الان میام میگم چالش بعدیمون چی بود باز 😐
آقا نگم براتون رفتیم کیفیت درجه یک رزین رو انتخاب کردم کیفیت مثل بنز بود درجه یک بازار بودا
بعد اومد گفت ما فروش آنلاین اصلا نداریم و فقط حضوری 💔
آخه نمیشد مشکل همینجا بود شماها خیلی هاتون تهران نیستید و متریال و لوازم خوب هم میخواید اصلا برا همین حضوری خودم رفتم که مطمین باشم از کیفیت 😉
بعد که کیفیت رو پیدا کردم گفت فروش آنلاین نداریم و فقط حضوری و این حرفا 😩
حالا بیا راضی کن فروش آنلاین بده و به مخاطبین کانال من خدمات بده 😌
هیچی دیگه مرغش ی پا داشت😡😤
ولی آخرش خوب پیش رفت
و قبول کرد که خودم ازش بخرم و بسته بندیش و ارسالش با خودم باشه ولی متریال رو کف قیمت با کیفیت عالی بازار باشه
حاصل چهار ساعت تلاش بود
👌
همیشه خودم هم میخوام خرید کنم چون هنرمون نیاز به کیفیت بالا داره و وقتی هم نداریم برای خرید حضوری
همیشه آنلاین میخرم چون دور از مرکز شهر هستم
ولی این بار که تهران بودم گفتم وقتشه برا دوستام که توی کانال هستن ی فکری بکنم💪✌️
خداروشکر آدم خوبی بودن👌 و راه اومدن اگر نه اون کیفیت رزینی که داشت محال بود به دست خودمم برسه چون اصلا ارسال به اصفهان چه برای من چه برای دوستای من که شما باشید چه برای شهری جز تهران نداشت🙃
ولی الان خیلی بهتر شد 🥰😍