eitaa logo
روشنگری
115.6هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
26.2هزار ویدیو
71 فایل
🖥 روشنگری های سیاسی و فرهنگی 🎫 رزرو تبلیغ: https://eitaa.com/joinchat/656146463C00fe549c86 📱سروش/بله/گپ: @Roshangari_ir 📱روبیکا: Rubika.ir/roshangari_ir سوپرگروه: eitaa.com/joinchat/1696989196Cab8f107da5 آرشیو پرسمان روشنگری: @porseman_Roshangari
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 کاربران تیک تاک علیه سلبریتی ها 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بشنوید؛ چرا ما جن زده شده ایم؟ ♦️بعد از انتخابات اخیر مجلس، متاسفانه برخی جریانات خودی، دچار حاشیه های بسیار زیانبار و خسارت آمیز شده اند. ♦️نفرت پراکنی های تلخ، افشاگری های سبک و اتهام زنی های مسموم، پرخاشگری های بی حاصل نسبت به یکدیگر، به تعبیر حضرت آقا به زیان دین وکشور است. ♦️واقعا برخی از ما متاسفانه، مصداق آیه: " يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا" وهمچنین آیه: " أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ" شده ایم... 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی فعال اصلاح‌طلب نمی‌تواند یک حدیث مشهور را درست بخواند! 🔹علیجانی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب در مناظره با خانعلی‌زاده اول روایت حضرت زهرا س را برعکس ترجمه می‌کند بعد که می‌بیند اصلش به ضررش می‌شود کلا روایت را برعکس کرد و گفت من این را قبول ندارم. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
یه زمانی بود میگفتن ایرانی ها عرضه ساخت آفتابه رو هم ندارن ولی به لطف جمهوری اسلامی، مهندسان ایرانی تونستن سد بین المللی بسازن قراره بزودی با حضور رئیسی و الهام علی اف، سد قیز قلعه سی خداآفرین افتتاح بشه. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
‏همه‌ی دنیا رنگین کمون رو تو آسمون میبینن ولی اگه ایران باشی میتونی رنگین کمون رو تو دل زمین ببینی. وسط گنبدهای نمکی در جنوب و جنوب غرب زاگرس... بینظیر، خارق‌العاده و چشم نواز. ✍️مجید میرزایی 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
🖼 کتابی که در نمایشگاه مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفت 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 به این رسانه‌ها بگید از موتوری جنس نگیرن! 🔹‌واکنش جالب مردم به یک خبر فیک درباره نمایشگاه کتاب! 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 مردم ژاپن با شعار فارسی "مرگ بر اسرائیل" به خیابان‌ها آمدند 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 با دیدن این فیلم می‌فهمید که هاشمی رفسنجانی با ادامه طرح «کنترل رشد جمعیت» به چه کسانی خدمت کرد! 🔺 امام خامنه‌ای در ۳ مرداد ۹۱: «آن طوری که افراد متخصص و عالم و کارشناسان علمىِ این قسمت تحقیق و بررسی کردند و گزارش دادند، ما در سال ۷۱ به همان مقاصدی که از تحدید نسل وجود داشت، رسیدیم. از سال ۷۱ به این طرف، باید سیاست را تغییر می‌دادیم.» 🔺 هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۱۴ مرداد ۷۴: «خانم [نفیس صدیق] پاکستانی، مدیر اجرایی صندوق ‌جمعیت سازمان ملل و حمایت از پیشبرد معیشت زنان و کنترل جمعیت آمد. از موفقیت‌های ایران در این برنامه تشکر و تعریف کرد. بر استفاده از تجربه ایران و ایجاد مرکز ترویج و آموزش در ایران تأکید کردم.» 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
🔴 جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است 🔺 بانکی پور، نماینده اصفهان در مجلس در اولین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: عده‌ای می‌گفتند که کاری با افرادی که بی‌حجاب شده‌اند نداشته باشیم که این اشتباه است، لذا سه روش پیشنهاد شد روش اول بازداشت بود، روش دوم اعمال مجازات سنگین ۲۴ میلیونی بود که مرکز پژوهش‌ها پیشنهاد کرد و روش سوم اعمال جریمه در دو مرحله و بعد در نهایت مرحله سوم مجازات باشد. 🔺 براین اساس آنچه در لایحه آمده این است که جریمه معلق کشف حجاب ۱.۵ میلیون تومان باشد؛ اگر فردی مجددا بعد از صدور پیامک بی‌حجاب بیرون آمد مشمول جریمه قطعی سه میلیونی می‌شود یعنی در مجموع جریمه ۴ و نیم میلیون تومانی اعمال می‌شود و قرار بود این جریمه از حساب افراد کم شود که مجمع تشخیص به آن ایراد گرفت، لذا مقرر شد که اگر این جریمه ظرف یک هفته پرداخت نشود، محدودیت‌هایی اعمال شود. 🔺 طرف بی‌حجاب در خیابان می‌آید اما همین فرد اول وقت نماز می‌خواند یعنی چادر از مسجد گرفته و نمازش را خوانده و بعد از نماز چادر را برمی‌گرداند، پس باید صف آدم‌هایی را که به دلایل مختلف روحی و روانی، سختی و فشارهای اقتصادی و فرهنگی وارد این گروه شده‌اند و کشف حجاب کرده‌اند را از گروهی که معاندانه این کار را انجام می‌دهند جدا کرد. جریمه بهترین راه برای جدا کردن این صف بود چون نمی‌شود همه را بازداشت و کیفری کرد. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 هدیه رهبر انقلاب به یک خانم نویسنده 📚 رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، تسبیح خود را به خانم معصومه سپهری نویسنده دفاع مقدس هدیه دادند. 🔹️ خانم سپهری نویسنده کتاب‌های «نورالدین پسر ایران» و «لشکر خوبان» است که رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته با نگارش تقریظ از این کتاب‌ها تحسین کرده بودند. 🔹️ کتاب «مرد ابدی» شامل روایتی مستند از زندگی سردار شهید حسن طهرانی مقدم از این نویسنده دفاع مقدس هم به تازگی روانه بازار نشر و در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
👆شاید براتون جالب باشه بدونید ‏در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ میلیون نفر ‏کیم کارداشیان رو بخاطر حمایت نکردن از فلسطین آنفالو بلاک کردن.. ‏ این موج بر علیه همه سلبریتی های جهان در حال شکل گیریه و خیلی هارو درگیر کرده ! ‏ چقدر خوب که مردم جهان به سمت آگاهی میرن و اين آنفالو شدن ها گریبان سیاستمداران غربی را هم خواهد گرفت چهره ی دروغین مظلومانه ای که یهود با ساختن افسانه هلوکاست برای خود ساخته بود به یکباره فروریخته است 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨تصاویری دیدنی از هدف قرار دادن تانک‌های اسرائیلی توسط گردان‌های القسام 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 اشاره امروز رهبر انقلاب به کتابی درباره فرار از زندان که در زندان دوران پهلوی آن را خوانده بودند! 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
🔴مأمور خاطی بازداشت شد ▪️مرکز اطلاع‌رسانی پلیس:در پی انتشار ویدئویی از برخورد دور از شئونات اخلاقی، مامور خطاکار بازداشت و در اختیار بازرسی و معلق از خدمت گردید. ▪️فراجا بارها تاکید کرده که هیچ نوع برخورد و رفتار غیرمتعارف را برنمی‌تابد و با ماموران خاطی برابر مقررات برخورد می‌نماید . ضمن آنکه از شهروندان، به‌ویژه افراد متهم (نظیر خانمی که فیلم دستگیری‌اش منتشر شده) انتظار داریم به قانون و حکم بازداشت، تمکین نمایند. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار زیبای هنرمند اندونزیایی طراحی چهره رهبر انقلاب بر روی یک برگ 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
به بهشتی گفتند: چرا پاسخ بنی صدر را نمی‌دهید!؟ این همه سند و مدرک داریم بهشتی گفت: امام راضی نیست، به نفع انقلاب نیست بهشتی شهید شد چون قبل از ترور، مثل شهیدان زندگی کرده بود ✍️ علیرضا زادبر 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
📸عصبانیت چهره آمریکایی از یک رمان که مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفت. 📸جیسون برادسکی، رئیس شورای سیاست‌گذاری «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» با انتشار پستی در ایکس، به تصویر رمان "تل‌آویو سقوط کرد" در دستان رهبر انقلاب در حاشیه بازدید امروز از نمایشگاه کتاب واکنشی عصبی نشان داد. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
من در این دعوای سرشار از بلاهت؛ بین "آقای X" و "آقای Y"؛ طرفدار "و" هستم... ✍️ علیرضا گرائی 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
اصناف یکی یکی دنبال فرار از مالیات هستن بعد باهاشون صحبت کنی از بهشتی خارج هست برات میگن! خب پاشید همتون برید خارج کار کنید که مالیات ندید :) اینم از دوستانِ ماتیک فروش... ✍️ محمدحسین چاوشی🇵🇸 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کمپین بلاک و آنفالو کردن سلبریتی‌ها نشون داد که اعتبارشون به دنبال کننده هاشونه اگر قرار باشه صدای مظلوم نباشن بهتره که اصلا نباشن ... 🔗 Nasrin 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جدی ترین تبيين واقعیت یکصد ساله اخیر جهان در طنز تلخ از جان استوارت ، کمدین معرف امریکایی 🔗 Farvardin0759 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
⭕️ عکسی که خود خبرآنلاین سال ٩٧ منتشر کرده است را دوباره امروز روی کانال گذاشته اند و نوشته اند بلایی که زاکانی بر سر خیابان صدساله آورد! این کینه های شتری و عقده های فروخفته اصحاب اصلاح طلب، کار را برای نقد درست و اصولی هم سخت می کند. جدا بیمارند. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)