چایخونه.
#ماجراهای_نذری_تجمع
با همین روش که از سلیل 700 گرفتیم دیشب تو تجمع از اکیپمون دو تومن گرفتیم😔🌹
(احتمالا پک ها بالای 500 تا بشن و قراره پاره شیم برای درست کردنشون)